Als ik de banners in vul, is mijn meisje jonger dan dat ik zelf tel van week tot week...ik snap dat ff niet...ze is van 21-9- 2011 Dan is ze aankomende woensdag toch 24 weken. Dus 6 maanden... Als ik het via sommige banners doe komt er 5 maanden uit en 1 week iemand een idee??
4 weken is niet 1 maand.. als je elke maand de 21e aanhoudt dan heb je 5 maanden en dan de dagen erbij van 21 feb. tot nu.. dus je kindje is geen 6 maanden maar 5 maanden en een beetje.. edit: je kindje is dus pas 21 maart 6 maanden oud
26 weken is 6 maanden (52-53 weken = 1 jaar = 12 maanden) Een week bestaat uit ongeveer 4 weken en 2 dagen
Hmmm oke....maar ik rekende van woensdag tot woensdag iedere keer dus dat zijn as woensdag 24 weken... Ben nooit een rekenwonder geweest... Iig dank jullie wel!!
Maar als je telt met je zwangerschap week tot week...dan klopt het wel...hmmmm denkt toch nog ff verder...
Nee hoor, met zwangerschap klopt het ook niet. je bent 40 weken zwanger, dat is 9 maanden. Volgens jouw theorie zou 40 weken 10 maanden zijn. Een maand is gewoon van datum naar datum, dus 1 jan naar 1 feb is 1 maand.
En idd jullie hebben het helemaal juist hoor!! Wat stom van me....in dat geval is het een hele snelle dame in haar ontwikkeling....
24 weken zal heus prima geteld zijn, maar 24 weken is dus 5 maanden en een beetje. Een half jaar is 26 weken.
4 weken zijn 28 dagen. Elke maand heeft meer dan 28 dagen (iig dit jaar ) De enige maand die normaal 4 weken heeft is februari. Januari is 4 weken en 3 dagen, Maart 4 weken en 3 dagen, april 4 weken en 2 dagen... Als je gewoon 21 sept aanhoudt dan is ze 21 maart een half jaar.