Hallo dames! Ik heb een vraagje, heeft iemand van jullie dit ook gehad voor nod? Ik heb namelijk een drukkende pijn tussen de borsten in.. beetje meer aan me linker borst kant.. Ik maak me daar een beetje zorgen om! Kan dit komen omdat ik misschien wel zwanger zou zijn? Dat zou natuurlijk super zijn maar zit 6 dagen voor me nod.. Of zal dit een andere voor teken zijn? Als ik eraan zit voel ik de pijn niet echt.. maar als ik gewoon zit of loop voel ik de hele tijd die drukkende zeurende pijn.. Kan me van me eerste kindje herinneren dat toen ik zwanger was het juist vanaf de buitenkanten van de borsten begon de pijn.. Pijnlijke tepels had ik toen pas rond de 30 weken.. Ik ben benieuwd naar jullie reactie's en ervaringen Liefs, Natasja
Hai BeebieStar! Vervelend he ik maak me er echt druk om, zit alleen maar te denken zal toch niet iets met mijn hart zijn? Ben pas 25! Ik hoop natuurlijk dat het komt omdat we zwanger zijn!! Ik had even gegoogeld kan er niet veel wijs uit worden.. en als ik wat lees dan zijn het alleen maar enge dingen.. Laten we maar duimen op iets positiefs!
Misschien wat hartkloppingen, dat kan wel veel voorkomen bij een zwangerschap..... Maar weet t niet verder
Nee hartkloppingen zijn het zeker niet.. het is echt een zeurende pijn.. En ik heb het nu al 3 uurtjes ofzo..
Tasjaa als het je echt niet lekker zit wil ik je adviseren om naar de huisartsenpost te gaan. Druk/pijn op de borst ook in rust, kan van alles zijn maar ook inderdaad je hart. Ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe het zit. Maar zoals ik al zei als het je niet lekker zit zou ik zeker gaan. Heb je verder nog klachten? Benauwd tintelend gevoel linkerhand? Misselijk? Zweten?
Kers87, Ik was vanmorgen wel rillerig enzo alsof ik niets gegeten had terwijl ik dat wel had gedaan.. Ik heb geen last van tintellingen of zweten.. en er is niks met mijn linker hand of schouder of nek etc.. Ik merk wel dat als ik me er druk over ga maken of inderdaad dat soort dingen lees dat de pijn iets erger word.. en daarna iets minder.. Het kan bij mij ook heel goed door stress komen denk ik.. Als het lang blijft aan houden overweeg ik wel even om de huisarts te bellen..
Zolang het in de rust is valt het wel mee. Bedenk wel, zolang jij er over nadenkt, zorgen maakt, gaat het niet over. Probeer even je zinnen te verzetten. Lezen, tv kijken. En stress kan een hele goede oorzaak zijn. Succes!
Bedankt voor je reactie in ieder geval Denk toch dat het mijn stress is omdat ik heel veel mee maak momenteel.. ben me hart even aan het luchten bij me schoonmoeder en het lucht echt!
Helaas weet ik er alles van. Stress gevolgd door druk/pijn op de borst, hartkloppingen. Niks aan. En vaak als je er bij stil gaat staan wordt het erger. Op internet gaan zoek naar oorzaken moet je al helemaal niet doen. Fijn dat het praten helpt. Probeer lekker te ontspannen. Sterkte.
JOEHOEEEEWWW!!! Ik ben in ieder geval wel zwanger!!!!! Vandaag getest en 2 testen in me handen gehad op beide een vette streep!! kruitvat 2v5 !
@tasjaaa gefeliciteerd super leuk! Ik heb zaterdag ook die drukkende pijn tussen mijn borsten in gehad!!! Liep door in m'n rug had je dat ook? Wanneer was je nod?
Hoi Charisma83, Dankjewel ten eerste! Ik had het niet uitlopend naar me rug, bij mij wassen het tussen me borsten in en een beetje aan me linker borst.. Het was ook een beetje de spanning bij mij denk ik.. en die druk steek achtige pijn op me borst zal wel met de zwangerschap te maken hebben .. want dat had ik af en toe nog steeds. Buiten dat, kan het natuurlijk allemaal wel! Maar zoals eerder vermeld in dit onderwerp moet er wel altijd opgelet worden met druk tussen de borsten ivm het hart.. Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!! Het zou zomaar kunnen! Groetjes, Natasja