Afgelopen zondag stond ik met een positieve test in mijn handen en vanmorgen werd ik wakker met bloedverlies. Weliswaar maar een beetje maar toch sloeg de onzekerheid meteen toe. Vandaag heel de dag bruinig bloedverlies gehad en aan het einde van de dag zette het door naar felrood. Overdag heb ik nog gebeld met de verloskundige en ze zei dat ik moest afwachten en morgen moest bellen als ik eventueel meer bloedverlies zou hebben. Ik vroeg haar nog of het dan een miskraam zou zijn maar ze gaf aan dat dat niet per se hoefde, toch heb ik net zoveel bloedverlies als wanneer ik ongesteld ben, naar mijn idee gewoon een miskraam. Wat denken jullie?
Dat is schrikken na de blijdschap van een positieve test. Ik had minder bloedverlies dan bij een menstruatie en toch een miskraam. Maar er zijn ook vrouwen die meer bloed verliezen dan bij een menstruatie maar waar alles goed bij blijft gaan. Het is echt 50/50 kans. Hopelijk krijg je snel zekerheid. Heel veel sterkte.
Wat vervelend. Ik zou de komende tijd blijven testen. Als het mis is gegaan zal de test snel lichter worden.
Ik lijk nu volledig ongesteld geworden te zijn, tenminste zo ziet het er uit. Heb ook krampen. Heb helaas geen test meer in huis, morgen bel ik met de verloskundige en dan hoor ik wel wat ze te zeggen heeft. Kan morgen na werktijd ook nog wat testjes halen dan ben ik eerder van m'n onzekerheid af.
O gatver meis Het klinkt als een miskraam, al hoop ik natuurlijk dat dit niet het geval is. Veel sterkte!
Ik heb afgelopen week een miskraam gehad. Was zeven weken zwanger. Bij mij begon het met drie dagen licht bloedverlies met rugpijn en daarna hevig bloedverlies en krampen. Vandaag bij de vk geweest waar de miskraam is bevestigd. Als je het niet vertrouwd, gewoon een afspraak maken, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent, hoe pijnlijk ook. Succes en sterkte.
Het is vanmorgen inderdaad bevestigd door de verloskundige. Ze kon telefonisch al aangeven dat het niet goed was. Had gisteravond enorm bloedverlies en vandaag werd het alleen maar erger. Zelfs meer dan wanneer ik ongesteld ben en heb de hele dag krampen gehad. Heb het er gisteravond al flink uitgehuild en dat heeft wel geholpen. We gaan maar voor een nieuwe ronde. @Rietje001, sterkte! Niet makkelijk he zo'n ervaring?
Zeker niet makkelijk, ook omdat er in mijn omgeving veel zwangeren zijn. Dan word je er steeds mee geconfronteerd. Het komt vast wel weer goed, maar het is en blijft een rouwproces.
@Rietje Ja ik heb er achteraf meer verdriet van dan ik dacht, ik ben een weekendje weg geweest en heb veel zwangeren gezien. Is best pijnlijk en confronterend dan