Rare echo?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door meisjemeisje85, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    #1 meisjemeisje85, 26 feb 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2019
    Goedenavond! Ik heb vandaag een echo gehad, waarvoor ik morgen door ga naar de gynaecoloog. Dit omdat zowel de echoscopist als de verloskundige niet wisten wat ze met mijn echo moesten:confused:

Ik heb een vroege echo gehad met 5+6 en toen zagen ze een eenling en de termijn klopte met wat ze zagen. Nu vandaag 9wkn zien ze een extra dooierzak. Zowel de extra dooierzak als het vruchtje zagen er beide voor 5 a 6 weken erg goed uit. Alleen weten wij dat het er als 9wkn uit had moeten zien. Dus dat niet kan kloppen. Het zag er niet uit als een aankomende miskraam omdat het er allemaal nog duidelijk en vitaal uit ziet.

Iemand die een vergelijkbare echo heeft gehad of echoscopist/gynaecoloog is en hier misschien meer over kan zeggen?

We gaan nu een beetje van het slechtste uit een missed abotion van een tweeling, maar morgen dus sowieso naar de gynaecoloog dus dan zullen we meer weten maar ik blijf malen dus ik dacht gooi er hier even een onderwerpje tegen aan.

Ps ons dochtertje werd wel ook 2wkn jongergeschat bij de echo’s wat eigenlijk niet kon en ik bleek na de bevalling van haar bij de controlle van de placenta toen twee bijplacenta’s te hebben.

Ik heb ook wel eens gehoord van een tijdelijke ontwikkelingsstop in een vroegstadium, iemand er mee bekend of dit echt bestaat of dat dit een fabeltje is? En ik ben benieuwd of het mogelijk is dat je een missed abortion hebt en onder tussen opnieuw zwanger kan raken dus terwijl het oude vruchtje er nog zit een nieuw vruchtje krijgen door een nieuwe zwangerschap?

Sorry voor alle vragen zoals ik zei het maalt erg in mijn hoofd:confused::cool:

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Geloof dat zolang er nog hcg geproduceerd word, er geen nieuwe eisprong kan plaatsvinden, ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt hoor!!
    Ik ben een leek qua echo's, sorry!:oops:

meisjemeisje85 vindt dit leuk.
  3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik heb geen tips, maar op de foto’s staat wel je naam zo te zien. Is dat de bedoeling gezien je anonieme Nickname @meisjemeisje85 ?

4. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Tja niet over nagedacht en ik kan hem niet meer aanpassen of verwijderen zie ik nu:confused: zo ben ik ermet me hoofd dus bij:o:

5. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik heb een melding gemaakt ik hoop dat het beheer hier misschien wat aan kan doen aangezien mijn eigen familie het nog niet eens weet. Bedankt voor het attenderen erop! :)

6. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik heb veel vroege echo's gehad. Maar ken er geen wijs uit. Ik zou eerder zeggen dat op de 1e foto een goed vruchtje te zien is en een dooierzakje.. hopelijk in het ziekenhuis met betere apparatuur duidelijkheid geeft. Succes morgen!

7. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    @Beheer ik heb al een melding gemaakt maar kunnen jullie mij misschien helpen?

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
  9. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Bedankt @Beheer! Ik zal het bericht even opnieuw plaatsen en dan natuurlijk zonder naam:D

Deel Deze Pagina