nou vandaag bij de vk geweest, echo gehad, alles zag er goed uit het is er wel eens waar maar eentje ipv twee...maar dat vind k niet erg. Ben echt opgelucht en blij! heb ook duidelijkheid gekregen nu, plus de echo foto's mee! echt super, er is nog steeds wel een kans dat het mis gaat maar daar ga ik niet vanuit. hoop op het beste! vandaag helaas wel weer erg misselijk hoe was jullie echo?
oja en nog wat leuks! heb zelfs het hartje horen kloppen! oh mijn dag kan niet meer stuk! ben zoooooo blij! eindelijk kan ik echt genieten, hihi liefs nathalie
Hé Nathalie, Leuk he als je het dan goed kunt zien! Hoeveel weken ben je nou heen volgens de echo? Wij hebben gisteren ook de 2e echo gehad en konden nou ook alles goed zien. Leuke VK gehad die echt alles aan het vertellen was waar alles zat en dat het er goed uitzag. Aantal mooie foto's meegekregen. Wij liggen precies op schema zoals wij dachten, dus nou 12 weken en 3 dagen. Het was nou 5,7 cm met alles erop en eraan. Echt heel leuk om te zien bewegen! Heb al zin in volgende maand Groetjes!
hey hey! ben nu 9weken wel korter als dat ze de vorige keer zeiden maar ja. ben zo ie zo al blij dat ie goed zwemt en dat het er positief uit ziet. er bestaat natuurlijk nog steeds een kans dat het niet goed gaat maar ik denk dat ik daar maar niet aan moet denken, toch? gewoon genieten. het is nu 2.1cm en toch zie je er al vanalles op. zo leuk! groetjes nath