Echt rare eetgewoontes, nee dat kan ik niet zeggen. Maar ik kan op het moment wel erg veel snoepen! (in dingen die ik van tevoren ook al lekker vond) Gelukkig had ik de eerste 4 maanden totaal geen eetlust, dus dat compenseert enigzins
Ik heb juist veel minder zin in dingen....waar ik voorheen de chips en chocola niet aangesleept kreeg, daar heb ik nu nergens zin in...zelfs niet in avondeten. wel veel fruitsap HEERLIJK!
Dat heb ik inderdaad ook, chips en snoep moet ik echt niks meer van hebben! (koekjes lust ik dan nog wel) maar vooral liters sinaasappelsap drink ik op een dag en fruit kan ik ook nooit genoeg van krijgen! en de laatste tijd eet ik vaak zelf gemaakte frietjes van verse aardappels....yummie
Al vanaf dag 1 dat ik zwanger ben: PAPRIKACHIPSSSSSSSS! HEERLIJK Heeft mijn zus ook bij haar zwangerschappen! Zit dus waarschijnlijk in de familie hahahaha
Ik ben helemaal verslaafd aan eieren. Of gekookt met mayo en curry, of gebakken met uitgebakken vetspek (krijg meteen weer trek) En als ik mijn zin zou krijgen zouden we iedere avond preistampot eten, met jawel gekookte eitjes Ow en de Mac, normaal vind ik het verschrikkelijk, maar nu...
Oooo ik heb elke dag zooo en trek in stamppot! Vorige week hutspot, boerenkool, andijviestamppot op, haha, mijn man werd zowat gek, drie keer stamppot en het is nog niet eens winter. Maar ik geniet daar echt van zeg, heerlijk!
O en inderdaad, sinaasappelsap! Manlief perst elke zondag 2,5 kilo uit en die is woensdag al op... heerlijk!
Ik heb ineens juist geen zin meer in olijven, tonijn en garnalen. Terwijl ik dat normaal allemaal heerlijk vind.
Die tik heb ik nu ook. Gisteren boerenkool gehad! Hmmm zou vanavond wel weer een stampot willen maar denkt niet dat manlief daar nou zo'n zin in heeft. Ik heb savonds na eten gelijk weer honger, eet dan weer iets en weer heb ik honger, dat gaat de hele avond zo door! Maar heb dan ook alleen zin in warme dingen. Vlees wat nog over is ofzo.
Ik vrat me helemaal kapot aan de appels, en ik dronk liters melk per dag! ik moest elke dag een nieuwe zak appels halen en er gingen 8 pakken melk per week doorheen (van 1,5 liter!)....
ik heb nergens last van gehad eet nog net zoals voorheen me normale hoeveelheid oke te weinig maar goed veder geen andere eet of drink gewoontes gelukkig
Ik eet heeeeel veel appels en nectarines, maar ik begin ook meer te snoepen, appelflappen, worstebroodjes..... Ennuh, houdbare melk van Friesche vlag, heeeerlijk
Ik heb "fases" dat begon met zacht gekookte eieren, is toen overgegaan op aardbeien (daarvoor ging mn vriend ook echt nog midden in de nacht zn bed uit om die te maken voor me!) Hoe lief! En nu eet ik heel veel chocopops (soort cornflakes) en Appels
Ik snak echt naar VLEES, terwijl ik normaal gesproken zo min mogelijk vlees eet. Ik had al jaren geen hamburger van McDonalds gegeten, maar nu ik zwanger ben moet mijn vriend daar regelmatig om half twaalf 's avonds met gierende banden naartoe scheuren, voor een paar McBacon burgers En die eet ik dan in bed op De eerste maanden moest ik trouwens juist niks van vlees hebben, ik kon het zelfs niet ruiken, vooral gebakken kip niet. Gek hoe zoiets kan omslaan
hahahah, grappig dat iedereen echt andere dingen heeft... Ik heb me in het begin helemaal klem gezopen in de verse jus. Echt liters....ik bleef maar persen en de groente boer en de Hema waren erg blij met mij. maar dat was ineens over en nu is het melk, idd liters melk gaan er door....heerlijk...werkt ook lekker bij het maagzuur! Ach ja, en van zoetigheid hield ik altijd al, hahahaha
Ik krijg trek als ik dit allemaal lees. Ik vind ijskoude melk heerlijk en tosti's. Van die panini's met ham en kaas jammie jammie! En heb nu ineens zo'n trek in een kroket - wat een teleurstelling als je dan te horen krijgt dat je iets heel anders gaat eten, hoorde het net, het wordt bami. Misschien ga ik eerst even langs bij de snackbar voor die kroket...
Hier heb ik echt geen last van. Ik eet nog gewoon zoals ik voor mijn zwangerschap ook deed. Ik heb ook nog nooit mijn vriend op pad voor iets moeten sturen omdat ik ergens trek in had.
Ik eet ook normaal zoals ik voor ik zwanger was ook deed. Het enige wat erbij is gekomen is dat ik een enorme zin in frikadellen heb gekregen. Ik beperk het tot één per week, maar als ik 'los' zou gaan, zou de pui eruit liggen bij de snackbar
Ik heb helemaal geen last van dat ik ENORM zin in bepaalde etenswaren heb. Vanaf welke week ongeveer krijg je daar dan last van? Of eet ik gewoon zo gezond dat ik overal genoeg van binnen krijg?