Rare eetgewoontes.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Gaby83, Sep 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

JE hoeft er ook geen last van te krijgen.

2. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik lust elk moment van de dag mexicaans! En chocola is ook niet meer zo mijn ding, zo raar! want normaal ben ik echt een addict!

3. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

Sep 24, 2008
    586
    0
    0

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mijn verslaving was kaas, en dan het liefst met hagelslag erop (ja ik weet het.... ).
    probleem was dus dat we hier in de uk natuurlijk geen hagelslag kunnen krijgen, dus steeds als er familie op bezoek kwam, hagelslag meenemen! (at dus 3 volle pakken in 1.5 week).
    gelukkig kunnen we hier wel gewoon nederlandse kaas (gouda, edam en maaslander) krijgen, anders was ik terug verhuisd.
    ben nog steeds gek op kaas, maar niet meer 10 plakken per dag minimaal..

5. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Hier waar ik woon (buitenland) is er geen Mc Donalds in de buurt (de dichtsbijzijnde stad die dat wel heeft is ongeveer 7 uur rijden). Maar ik moest en zou een visburger (of het liefst tien) van de Mc hebben! Heb er nachten en dagen van ge(dag)droomd. Uiteindelijk hebben we tijdens onze vakantie tripjes gemaakt naar steden waar de Mc te vinden was. Jummie!

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Ikke ook melk! heeeerlijk vooral als het ijskoud is! en bij warm eten vind ik het heeeeerlijk!

Verder had ik gistermorgen inneens erge trek in appel met kaas?!?!?!?!?! :S Dat was dus mijn ontbijt. stukken appel en kaas en dan tegelijk opeten ohhhhhh

Chocola is mij ook tegen gaan staan nu, smaakt niet meer zo lekker als voor mn zwangerschap.

Af en toe heb ik echt zin in iets, maar dan kan ik gewoon niet bedenken wat. sta ik een half uur voor de koelkast , allerlei denkbare combinaties te maken. tot ik zoiets heb van JA DAT WORDT HET! en daar eet ik me dan helemaal scheel aan hihiih

Heb de 1e maand heel erg mozzerella verslaving gehad... mjummie, met veeeel tomaat!

grappig dat meer mensen melk gek zijn geworden! komt vast door de extra calcium die je nodig hebt tijdens je zwangerschap

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de vk raadde die melk af.... omdat dit slecht zou zijn...door alle conserveringsmiddelen enzo

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

karnemelk! heerlijk. lurk een beker in een keer leeg

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    hahaha , de blosjes kwamen al op mijn wangen , vreemde eetgewoontes.. :oops:
    heb vanmorgen boodschappen gedaan en kwam langs de gebaksafdeling.. dacht lekker moorkoppen voor vanavond bij de koffie.. :rolleyes: maar uuh.. heb net de laatste(2) achter de kiezen... :oops: gebak heeeeeeeeeeerlijk ! :)
    en ook melk , alleen ijskoud ! :)
    maar kijk ook erg naar uit , zoals robief ,biefstuk weer te eten...! :)

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    limonadesiroop in een heel groot glas met heel koud water, raketjes en andere waterijsjes (eet er met gemak drie achter elkaar op), die grote augurken uit die megapotten van AH XL, Amsterdamse uien, paprikachips, grillworst met kaas... Ook iedere keer trek in iets anders, heel vreemd.
    Maar ik mis ook dingen hoor... osseworst, filet americain, rosbief, biefstuk... o, o, o.... ;)

11. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

Sep 24, 2008
    586
    0
    0
    ik stond vanochtend bij zo'n bakker.. en daar hadden ze ook allemaal belegde broodjes.. stond er broodje brie mmm het stond op het puntje van mn tong om dat te zeggen dat ik dat wilde.. maar toen bedacht ik ineens dat dat helemaal niet mag nu! :( toen maar lekker een broodje bal met mayo en ketchup :D op de lijn letten doen we niet hoor nu :)

12. jootje03

jootje03 Lid

Jul 16, 2008
    36
    0
    0
    Leiden
    Jaaaaah, ook ijskoude melk en Bic Mac......
    Vooral 's avonds als we lekker op de bank zitten, krijg ik daar zo'n zin in!
    En ik heb de hele dag door het gevoel dat ik moet eten maar eigenlijk ook weer nergens trek in, raar hoor die hormonen! :rolleyes:

13. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,193
    113
    Brabant
    hier ben ik nu helemaal van de zuurkool, heeeeeerlijk. Lekker met een glas ijskoude melk. Maar dat vond ik altijd al heerlijk, maar nu eet ik het wel 2x in de week, t liefst nog vaker.

Verder snak ik naar vruchtensappen, maar ik krijg daar helemaal een maagzuurexplosie van, dus dat laten we maar even staan:)

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Fruit, fruit, fruit. Ik sta 's nachts mandarijnen te pellen... :(

Ik heb niet zo'n erge eetlust, maar op de raarste momenten wel zin in de gekste dingen, zo had ik laatst pas om 22.00 trek en wel in pannenkoeken! Ik werd echt gek toen ik geen eieren meer in huis bleek te hebben. De volgende dag moest ik niet aan pannenkoek denken, gek is dat!

15. Lientje76

Lientje76 Actief lid

Aug 10, 2006
    189
    0
    0
    Chocolade, fruit en zuurkool! Mjammie.
    En ik lust ineens geen Vitalinea yoghurtjes meer. Ik proef een bijsmaak waar ik echt misselijk van wordt. Gelukkig lust ik nog wel allemaal andere yoghurtjes!

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    weet sinds vandaag dat ik zwanger ben, en door dit forum eens terug gaan denken...

Ik word kotsmisselijk van frieten met snacks...
    En eet vlees terwijl ik dat normaliter niet lekker vindt :S

Vorige zwangerschap (mk) at ik me rond aan slagroomijs met slagroom... zoveel mogelijk...

Er zullen nu vast nog wel vreemde gewoontes bijkomen, maar eet nu voornamelijk ook fruit omdat ik de hele dag door misselijk ben en t fruit vangt da op...

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    succes allemaal!

Share This Page