9 weken zwanger en veel stress

Discussion in 'Zwangerschap' started by astudent73, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. astudent73

Oct 14, 2007
    17
    0
    0
    hallo dames,

ik ben nu gelukkig 9 weken zwanger ik had eerst 2 miskramen gehad.maar nu bij 8 weken was ik bij de gynicoloog en die zei dat hartje klopt goed en ik moet over een week weer terug voor zekerheid want het gaat elke keer bij 8 weken en een paar dagen mis.

maar ben nu zo bang van ...omdat ik veel stress heb en huil en schreeuw..'s avonds heb ik veel rudpijn..soms krampen maar ik zie geen bloed of iets...

is stress bij 9 weken zwanger schap slecht voor de baby?dat is mijn vraag....ik slaap weinigggggg

groetjessssssssss

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    stress veroorzaakt iig geen miskraam :)

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik snap dat je onzeker bent...en dat dit een moeilijke periode voor je is maar je moet jezelf niet gek maken hoor!
    Tuurlijk is stress niet goed...dat is ook niet goed als je niet zwanger bent.
    Laat het op zijn beloop...probeer te genieten van t feit dat je zwanger bent! Hoe moeiljk het ook is. Ik snap dat ik makkelijk praten heb want ik ben al bijna 33 weken zwanger maar de eerste periode is voor iedereen spannend en helemaal in jou geval!

Je hebt in ieder geval een kloppend hartje gezien...probeer je te realiseren dat de kans een stuk kleiner is als je eenmaal een hartje hebt zien kloppen!

Sterkte meis, ik hoop dat alles goed gaat en dat je over een paar dagen/weken weer een prachtig kindje ziet bewegen op de echo!

4. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meissie toch, probeer een beetje rustig aan te doen (makkelijker gezegd dan gedaan) stress is nooit goed voor je ongeboren kindje. Ik duim voor je dat dit keer alles goed gaat en je over +/- 31weken een gezond kindje in je armen hebt!
    knufff

5. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ennuh natuurlijk onwijs gefeliciteerd!

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Waarom schreeuwen en huilen? Omdat je bang bent voor een miskraam of heb je stress van andere zaken?

't Zijn cliches, maar: ga lekker een wandeling maken, neem een warme douche of bad met lavendel, laat je man/vriend je masseren, koop een luchtig boek of video. Name it.

7. Lientje76

Lientje76 Actief lid

Aug 10, 2006
    189
    0
    0
    Ik heb ook veel stress gehad anderhalve week lang, omdat ons dochtertje heel ziek was en naar het ziekenhuis moest. De baby in mijn buik is ondanks deze stress gewoon goed gegroeid, hartje klopt en alles zag er goed uit op de echo. Heb me er ook wel zorgen om gemaakt, maar was achteraf dus niet nodig.

Share This Page