ja ketjap donder ik ook op alles verder appelmoes met mayonaise mengen en dan met een frietje hmmmm bruine bonen met stroop
boterham: stroop + hagelslag pindakaas + suiker pindakaas + jam stroop + kaas boterham met boter en suiker rijstwafel + salami (echt heeeerlijk dit) en voor de rest ik echt (bijna) overal tomaten ketchup op ..
vermicelli met melk Vriendlief vind dit heeeerlijk Klein schepje canderell erover en smullen maar Te goor gewoon Sperziboontjes met piccalily dat vind ik heeeeerlijk
Niet doorgelezen maar dier word door manlief gegeten; Broodje pindakaas/hagelslag/ketchup en Pistolet Filet american/pindasaus en uitjes
hier ook pannenkoeken met appelmoes en een beetje kaneel en jam pannenkoek met nutella is ook zooooow lekker!!! bleekselderij met boursin rauwe sperziebonen
Een broodje met Kipkerrie en ham Kaas en Jam op brood (schijnt ook raar te zijn?) Stamppot rauwe andijvie met knoflooksaus En mijn vriend vond het raar dat ik honing op mijn brood deed, maar volgens mij is dat niet zo raar! toch?
hihi nee dat is niet raar dat is heel gewoon!! ik doe ook vaak blauwaderkaas of boursin door de stamppot andijvie en ook lekker stamppot met rucola!!!
ok komt ie dan. boterham met zout en peper boterham met sambal alles door elkaar mikken wat nog in huis is zoals toostjes fijnmaken in bakje met mayo,groenten en allerlei dingen zoals appel of druiven. spekjes boven gasfornuis roosteren (niet zo heel raar denk ik) karnemelk met ranja (ook niet zo raar) cornflakes met chocomel (ik lust geen melk) oh ja en ik neem graag cup a soup met anderhalf zakje en dan die drek van de bodem opeten jammie Nog een vergeten: ik eet graag zoetjes,die dingen die je in de koffie doet. Jammiieee!
hihihih..staan al heel wat gekke dingen hier, maar zoetjes spant voor mij echt de kroon..hahaha nou goed, mijn man zegt dat het heel raar is dat ik boerenkool met ketchup eet...(is echt heul lekker..) en nog vreemder dat ik hutspot met mayonaise eet.. (ook errug lekker)... verder ben ik volgens mij best normaal...
heb je boulumia ofzo allesa door elkeaar mikken met toastjes enz gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
geweldig topic dit.. heb al heel wat rariteiten voorbij zien komen dat ik werkelijk dacht ..IEUW!!!!!.... De boterham met pindakaas en hagelslag.. YAM.. hier ook heerlijk.. Appelmoes vind ik geweldig op alles.. Ook op rijst, pasta, piza etc.. weet ik.. klinkt walgelijk, maar ik vind t heerlijk.. Pindakaas op brood en dan even in de magnetron.. oh zo lekker met een glas fanta.. Ik hoorde laatst een collega zeggen: rijst koken en dat door de boerenyoghurt.. NOU IEW!!!!.. of zij doet.. Spinazie koken.. dan ook een klodder boerenyoghurt erdoor en dan op brood.. NOU DAT DACHT IK DUS NIET!!!!... euh... verder nog rariteiten?? Oh ja.. rauw gehakt.. als mijn mams balletjes voor de soep aan het draaien was stonden wij er altijd bij om ze op te eten voor ze de pan in vlogen...ben er echt nog nooit ziek van geworden.. we mochten t trouwens alleen als er een R in de maand zat.. dus in de warme maanden niet.. vind t nog steeds lekker, maar eet t nooit meer overigens.. Oh ja.. Gistvlokken (tegenwoordig alleen nog bij de natuurwinkel te krijgen) op brood.. erg lekker vind ik zelf.. HUBBIE eet brinta met koude melk en suiker. .. IEUW!!..
Hihi, blij om te horen dat ik niet de enige ketchup freak ben hier, ik doe het echt overal op: op de tosti, op de naturel ribbelchips om in te dippen: mmmm! Over de macaroni... boterhamworst met ketchup ketshup over de andijvie stamppot is idd erg lekker! curry over de rijst verder nog iets wat niet met ketchup te maken heeft: eierkoek met jam: mmmmm!!