SPOEDvraag over zinsopbouw in sollicitatiebrief

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dames ik heb jullie hulp nodig, willen jullie met me meedenken?
    Ik ben bezig met een sollicitatiebrief voor PR adviseur. Een van de taken is het opzetten en bijhouden van een website en het maken van folders etc. Ik wil dus zeggen dat ik dat kan, maar mijn fantasie laat me even in de steek. Dit heb ik er van gemaakt:
    "Dankzij mijn creatieve insteek en initiatiefrijke houding kan ik een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de websites en de overige externe uitingen."

Deze zin komt op mij over alsof ik een meehelpende taak zou moeten vervullen. Dus klopt het naar mijn idee niet. Hoe kan ik het anders omschrijven, zonder te overdreven over te komen?

Help...

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik zou sowieso 'dankzij' vervangen door 'met'.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Tnx! En verder?

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zou 'overige externe uitingen' ook vervangen door iets als 'marketingactiviteiten'.

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Met mijn creatieve insteek en initiatiefrijke houding lever ik een belangrijke aan de ontwikkeling van de websites en de overige externe uitingen.

Of:

Met mijn creativiteit en initiatiefrijke houding beleef ik veel plezier aan het ontwikkelen van de websites en de overige externe uitingen.

Ofzo....? :)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dankzij mijn creatieve insteek en initiatiefrijke houding is het voor mij geen probleem om te werken aan de ontwikkeling van de websites en de overige externe uitingen.

Dankzij mijn creatieve insteek en initiatiefrijke houding is het voor mij geen probleem om de websites en de overige externe uitingen bij te houden en te blijven ontwikkelen.

Geen idee of het was is hoor...maar ik snap wel wat je bedoelde.
    Hoop dat het goed komt en je de baan krijgt!

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Sarah, geweldig dankjewel!!

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Met behulp van een gezonde dosis creativiteit gecombineerd met mijn initiefrijke instelling acht ik mijzelf in staat een belangrijke bijdrage te kunnen leven bij de opbouw en het onderhoud van de website waarbij het mijn doelstelling is om de visie en missie van de organisatie als basis te gebruiken. Daarnaast wordt ik erg enthousiast bij het helpen ontwikkelen van overige zaken voor marketingdoeleinden.

Zoiets...???

9. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Tnx Fem! Is denk ik toch iets te uitgebreid, maar stukjes ervan kan ik gebruiken.

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hihi, ik heb mn best gedaan ;)

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dames dankjulliewel! Ik heb de brief nu geperfectioneerd en verstuurd! Hopelijk word ik aangenomen..

Deze kan wat mij betreft op slot..

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Succes!!!!! We willen wel weten of het is gelukt hoor!

Deel Deze Pagina