Nou ik heb even tips nodig van ervaringsdeskundigen, Ik ben aan de lijn, ondertussen 8 kilo afgevallen, ik volg geen speciaal dieet, maar heb mijn eetgewoontes aangepast. Nu eet ik te weinig volgens de dietist, zij ze vorige maand al, ik moest van haar elke dag een dbreak van atkins eten, ik doe dat dan ook 5 dagen per week, groot nadeel die dingen zijn intens duur, eigelijk te duur in onze situatie. Nu zoek ik dus een vervangend iets wat ongeveer dezelde voedingswaarde heeft, dus vooral weinig suikers en koolhydraten. ik eet altijd de choco variant ervan omdat ik veel anderen niet lekker vind. Eten is echt lastig voor me, alles met suiker moet ik vermijden, ben eigelijk gewoon een suikerverslaafde, Mijn eetpatroon is heel ongevarieerd en saai omdat ik bijna niets lust, tis zooo moeilijk.
Waarom vraag je het de dietiste niet? Die heeft er het meeste verstand van. Gewoon uitleggen dat je iets vervangends wilt omdat dit te duur voor jullie is.
Zou ik ook doen, is het makkelijkste denk ik. Je zou natuurlijk ook kunnen kijken wat er wel allemaal in zit en in welke hoeveelheden en eens kijken in bijv een supermarkt naar eventuele alternatieven. Maar, misschien weet iemand hier zo wel een alternatief en anders zou ik toch voor het gemak van de diëtiste gaan Enne.. Goed bezig! Mag je trots op zijn hoor!
heb ik uitraard gevraagt vandaag maar kreeg geen vervanging van haar te horen, omdat ik eigelijk gewoon een moeilijke eter ben, zij weet het niet momenteel, dus hoopte vandaar hier op een paar tips, ik weet het nl ook echt niet.
Er zijn van de huismerken ook verschillende repen verkrijgbaar. En volgens mij zit er overal redelijk hetzelfde in. Van kruitvat bijv. Zijn Eem stuk goedkoper dus wie weet is dat wat? Voor 80 cent per stuk kan je ze los kopen dus je hoeft ook niet gelijk een hele doos te kopen. Wel super goed van je!
ik had een huisreep verpakking meegenomen, vologens haar is het niet te vergelijken, en dat idee had ik zelf ook al, verschil zit hem heel erg in de koolhydraten, die zitten in die goedkope repen heel veel, en in de adkins helemaal niet. 80 cent per stuk, kan ik ze beter los kopen, een doosje van 5 kost bij de jumbo 6,50 waar kan je die los halen dan. moet wel echt de D-Break zijn, niet die andere soort van adkins.