Rare ervaring bij het reisbureau

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Goed punt. Had ik nog niet eens aan gedacht.
     
  2. Butterfly1109

    Butterfly1109 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik zou het wel waarderen en verwachten ook. Het is een reisbureau geen directie overleg van een groot bedrijf. Klantvriendelijkheid moet voorop staan , persoonlijke benadering en daarmee ook medeleven als iets vervelend is voorgevallen .
     
  3. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou dat terugmailen met er nog bij, dat het een extra minpuntje is voor ze :D
    Oja? Dat had ik nog niet meegekregen. TS zelf ook nog niet. ;)
    Lezen is klaarblijkelijk niet jouw sterkste punt...
     

Deel Deze Pagina