Hier een vreemde ervaring met de Clear Blue digitale ovulatietesten. Ik had laatst zo'n grootverpakking gekocht (ik geloof 30 stuks). Normaal nooit onduidelijke uitslagen gehad met de digitale, altijd duidelijk een smiley en geen foutmelding. Afgelopen week ging het echter heel raar... Ik moest eigenlijk dag 10 starten, maar was het smorgens vergeten. Dus dag 11 getest, bekertje urine opgevangen. Eerste test gaf na testtijd het teken dat er een fout was. Verdorie, test verprutst. Nooit eerder gehad. Tweede test erin en die gaf tot mijn verbazing een smile. Dat geloofde ik niet, heb altijd dag 12 of 13 een positieve, dus dit zou vroeg zijn. Ook op de strip zelf zag ik niet dat de tweede streep enorm duidelijker was dan de controlestreep. Dus toch nog maar eentje... die was negatief. Toen nog een van een ander merk (gewoon eentje waar je de strepen af moet lezen), duidelijk negatief. En voor de zekerheid nog een zwangerschapstest, negatief. Ik dacht: nou ja misschien zit het er tegen aan qua waarde? Dus 'sAvonds weer gestest met de digitale en die was weer positief (hoewel ik de controlestreep niet duidelijker vond dan de teststreep). Zaterdagochtend gebeld naar het zkh om de iui in te plannen voor zondag. Zaterdagochtend was de test echter alweer negatief. Daardoor dacht ik dat iui zondag te laat zou kunnen zijn. Zondag (dag 13) om 10.30 had ik de afspraak voor inseminatie. Zondagochtend nog een keer getest en toen ineens weer een smile!? Met een duidelijke teststreep. Vanochtend (maandag) was ie weer negatief met een minder duidelijke teststreep. Ik denk dus dat zondag toch gewoon een goede timing was. Maar vind het wel echt heel vreemd dat ik vrijdag toch ook 2x positief testte... heb wel vaker twee dagen een positieve test, maar dat zijn dan wel 2 dagen achter elkaar en niet met een dag negatief ertussen. Zou het kunnen dat dat testding waar je de strips in doet aan het haperen is, omdat ie langer mee moet gaan qua batterijen met een set van tig stuks? Zoiets?
ik heb ook gehad dat ik opeens weer een smiley had hij was gewoon te ver doorgelopen teveel urine erop
Bij de cb digital mag je niet naar de streepjes kijken. Die zeggen namelijk helemaal niets. Hier zijn de streepjes bij een smiley nooit gelijk of knallend. Altijd 1 lichter en 1 heel donker. Als ik van streepjes uit zou gaan dan zouden de testen negatief zijn. Hier trouwens een paar maanden getest met een groot verpakking cb. Ding heeft niet gehaperd en doet het nog steeds prima.
Ik heb ze vandaag besteld. 20 St. Morgen krijg ik ze binnen. Ben benieuwd want de dipsticks knallen bij mij nooit. Twijfel dus of ik een eisprong heb elke maand.
Ik heb ze op Drogistplein: dé online drogist besteld. Zijn ze 38,95 voor 20 st. geen verzendkosten en volgende dag in huis als je voor 18.00 uur besteld. Is dus veeeeeel voordeliger
Dank je wel Ik woon namelijk in België ethiek betaal je evenveel voor 7 testjes maar dus is een groot verschil. Groetjes porkie
droebeltje, ik weet dat je niet naar de streepjes mag kijken, maar ik zie altijd net zo goed een opbouw in de testen. De eerste is de teststreep heel licht, die wordt steeds donkerder en bij positief zijn ze bij mij dan gelijk aan de controlestreep. Ik had deze verpakking uit nood bij de etos gehaald, reteduur. Maar ik was toen al met een paar testen van CB bezig en wilde niet overstappen naar andere testen. Toen dus maar even doorgegaan met deze. Hierna snel weer stripjes van sensitest of zwanegr en kids, want dat is veeeeeeel goedkoper.