Eind december heb ik een miskraam gehad bij 4+5 weken, lichamelijk gezien snel hersteld maar geestelijk best zwaar. De ronde direct na de miskraam had ik voor mijn doen een keurige cyclus van 4+2. Maar deze ronde dacht ik mijn ei gevoeld te hebben rond 13 februari en ik zit er eigenlijk nooit naast. Dus vorige weer donderdag getest: negatief. Afgelopen maandag getest: negatief Vanochtend getest: licht positief Nu maar hopen dat deze testen wel gaan oplopen en dat er in november een gezond kindje bij ons mag zijn. Ik heb trouwens 2 testen gedaan, bij nr. 1 was ik zo zenuwachtig dat ik niet zeker wist of ik er wel 4 druppels in had gedaan Dus nog een test gedaan, alleen deze streep staat voor mijn gevoel ver naar links. Maar ik neem aan dat ik ze toch gewoon als positief mag beschouwen?? Owwwwwh ben zo zenuwachtig nu... en mn man komt vanavond laat pas thuis!
Ik denk dat je blij mag mag worden! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het nu goed mag gaan
Gefeliciteerd!! (En nu heb je mooi de hele dag de tijd om te bedenken hoe je je man gaat verrassen met dit mooie nieuws, enjoy!)
Gefeliciteerd! Dat wordt een lange dag wachten, ik hoefde toen maar 2 uurtjes te wachten en dat leek al een eeuwigheid!
Dankjulliewel voor de felicitaties. Het begint een beetje te dalen Pff kon je die eerste kritieke weken maar overslaan