Rare gedaantes naast mijn bed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shining, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,

Als je gewoon eens vraag wie het is en wat die persoon bij je bed doet? Hoeft niet hardop, gewoon in jezelf...
    En inderdaad, als je het niet prettig vindt dan kun je aangeven dat je wilt dat die persoon weggaat.

Maar ik vind dat je als je je ervoor af probeert te sluiten je juist erg bang kunt worden, terwijl als je de confrontatie aangaat het helemaal niets beangstigends hoeft te zijn.

Als het te gek wordt en je het niet zelf kunt handelen zeker even hulp zoeken!

In ieder geval geen raar verhaal, zoals je ziet bij meer mensen herkenbaar, ook bij mij hoor, maar dus niet iets om direct bang voor te zijn.

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb ook vaker van dat soort dingen gehad(toen ik rond de 16 jaar was) durfte gewoon niet meer te slapen want er gebeurde altijd rare dingen. ben van kleins af aan om een of andere reden al bang geweest thuis, op de boven verdieping. laten weten dat ik niet leuk vind en met rust gelaten wil worden. heb er nooit meer last van gehad.
    in de tussentijd verhuist (gaan samenwonen) vond het wel eng hoor een nieuw huis, en die gebouwd is in 1939, me fatasie sloeg gelijk op hol ;) een huis van voor de oorlog. slaat nergens op maar goed. maar er was hier niks. dacht ik. (nu een jaar verder)
    tot ik zwanger werd...nu merk ik het wel. maar ben er wel minder bang voor hoor maar soms als ik s'nachts wakker word toch wel een beetje :p gelukkig denkt me vriend niet dat ik gek ben :) want die gelooft er ook in

3. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Maar eens een reactie die enigzins afwijkt van de eerdere reacties hier.

Feit is dat er een onzichtbare wereld is, de geestelijke wereld. Daar zijn de meesten hier het denk ik wel over eens. Ik vind het niet onschuldig en zou er ook echt niet blij mee zijn. Ik weet wel heel zeker dat bidden tot Jezus Christus helpt, Hij is sterker dan welke macht of kracht dan ook, maar daarvoor moet je wel op Hem durven vertrouwen en ik heb geen idee of je daarvoor open staat.

Tegenwoordig zal vooral mijn reactie als extreem worden gezien, in plaats van alle new age achtige gedachten, maar dat maakt me niet uit. Doe met mijn reactie wat je wilt en als je meer wilt weten, stuur gerust een pb.

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hallo shining,

allereerst wat goed dat je het open en bloot durft te geven
    voor allen wat goed dat iedereen hier respectvol reageert

en voor canna, ook al wijkt jouw antwoord af, ik kan het me vanuit jou voorstellen en vind het absoluut niet raar! we moeten juist af van hokjes denken! en niet veroordelen om wat we zijn en waar we in geloven.

maargoed.... shining, je hebt al veel adviezen gehad, en idd vragen om weg te gaan, desnoods deur open te doen helpt. en je kan je huis ook reinigen door wierrook te branden (zomaar 1 stokje, je hoeft de tent niet blauw te zetten hihi.)

wat ik dan wel weer grappig vind, maar zal voor jou misschien onbewuste keuze zijn geweest is jouw nickname....

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi Canna, ik ben het helemaal met je eens, maar ik wist niet dat je dat hier zo open en bloot mocht zeggen.

6. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik denk ook omdat als je zwanger bent je een stuk gevoeliger wordt en je minder druk maakt om dingen je eerder dingen door krijgt
    ik denk ook dat je gids ook meer aanwezig is omdat ie jou en je ongeboren kindje wil beschermen
    vaak voel ik tijdens zwangerschap een aanwezigheid alsof er ineens iemand achter je staat maar je geen kwaad wil doen of je ineens een gevoel van geluk en dat je de hele wereld aan kan weet niet of dat van de zwangerschap komt of van je gids maar ik vind het fijn!

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nou wierrook doet niks. bij mij in ieder geval niet. dat heb ik thuis zo vaak aan gezet en er veranderde niks aan de 'leuke' bezoekjes. pas toen ik gevraagt/gezegt heb dat ik het niet leuk meer vond en dat ik met rust gelaten wilde worden ging het weg. ikwilde er ook gewoon niet meer open voor staan en dat scheelt denk ik ook wel. ik probeer me er gewoon helemaal voor af te sluiten

Deel Deze Pagina