Hallo, Vorige maand heb ik ovutesten gebruikt vanaf dag 8 tm dag 21 cyclus 30dagen. Geen streepje gehad. Deze maand begonnen met temperaturen. Zit nu op dag 19. Temp schommelt van 36.5 en 36.7. Geen dag achter elkaar hetzelfde. Snap er niets van. Mijn afscheiding zie ik ook geen verandering in. Heb echt het gevoel dat ik geen ei heb . Wat ik de laatste 2 dagen wel heb is een kramperig gevoel (soort ongigevoel)in mijn onderbuik. (had ik de vorige rondes ook). Wat kan dit zijn? Kun je ook een eisprong hebben zonder draderige afscheiding, streepjes en schommelende temp. Maak me er een klein beetje zorgen over. HEb al op de site van de temperatuurkaartjes gekeken, maar dat is in het engels. Heeft iemand een nederlandse site hiervoor. Sorry voor het lange verhaal. Groetjes
Ik zou als ik jou was de ovu-testen ongeveer tot dag 25 gebruiken, mocht je cyclus toch iets langer zijn..
Dat ongi gevoel is bij mij wanneer ik mn ei ga krijgen. Zou dus kunnen dat je ei eraan komt. En ja, je kan een ei hebben zonder de afscheiding. Ook een ovu test hoeft niet posi uit te slaan. En ook je temp gaat niet altijd omhoog. Temp gewoon door tot je weer ongi wordt, dan kan je je hele kaartje ineens bekijken en misschien zie je dan wel een patroon.
ik had voor 2 weken terug..3 dagen achterelkaar last van mijn onderbuik..heb ik nog nooit gehad..ik weet ook niet wat het is geweest..maar de hele dag door pijn..
bij mij is het ook niet altijd in temp te zien een paar keer had ik hem duidelijk zat ik ineens veel lager 1 dag bijv 36,3 en normaal zit ikook op 36,5 36,6 of soms dus 36,7 heb nu wel vanaf mijn eisprong (denkik had vrichtbaar slijm) dat temp wat omhoog is nu 37 zo hoog had ik hem nog niet meestal is ie na mijn ei 37,8 of ,9 het is dus niet altijd te zien door temp of slijm of ovu testen. maar als je het tijdje doet krijg je vanzelf een patroon bij eerste mnd is dat vrij moeilijk.
hoi, misschien heb je er wat aan om langer door te testen? ik heb namelijk vorige cyclus ook ovutesten gebruikt vanaf dag 10. ik kon ook maar geen ei vinden, en juist toen ik ermee wou stoppen vond ik vruchtbaar slijm en de dag erna een positieve ovutest. en dat was op dag 31 (!) na dus 21 testen... wel blij dat ik heb doorgetest.
ja je cyclus kan natuurlijk ook gewoon erg lang zijn... mijn huisarts zij dat je verschil in je temp ziet als je ei geweest is...dus ik zou gewoon een paar cyclussen tempen.. succes.. groetjes
Bedankt voor jullie antwoorden. Moet gewoon wat meer geduld hebben, maar dit valt niet mee. Jullie ook succes allemaal. Groetjes