hoi dames, ik ben nieuw hier maar lees al 2jaar mee. Ik ben al 2,5 jaar bezig met zwanger worden! Als begin heb ik 5 rondes clomid gebruikt wegens Onregelmatige menstruatie en bleek dat ik PCOS heb. Daarna 3X iui behandeling. Daarna zijn we ff gestopt want vond t allemaal zwaar. Tussendie tijd ben ik spontaan zwangergeraakt en het was een vroege miskraam. Ennu zijn we nog niet begonnen met behandeling. Ik had vorige maand een regelmatige menstruatie. (30dagen) 19 december was mijn laatste menstruatie dus binnenkort verwacht ik me nod. Sinds 3 dagen pijn aan de linkerkant onderin. misselijkheid/maagzuur heb ik en af een toe een draaaierig gevoel. Wat kan t zijn??? INNESTELINGSPIJN / EISPRONG / menstruatie?? Herkent iemand dit? 😳😳😳
Er is niemand die je kan helpen. De klachten die jij beschrijft kan van alles zijn. Er heerst ook van alles aan griep e.d. Enige wat je kan doen is paar dagen geduld hebben en dan testen.
@beep87 Bedankt voor je reactie... Grieperig ben ik niet maar dacht misschien iemand met de zelfde klachten en een positieve verhaal.. Zoals meerdere vrouwen moeilijk om te wachten 😊
Snap ik maar je kan lichamelijke klachten in dit geval niet vergelijken. Ik zeg niet dat je grieperig bent maar het kan best dat je iets lichts hebt opgevangen en dat je daar misselijk van bent en gewoon niet helemaal lekker. Daarbij zit je nu op dag 26 dus nog 4 dagen voor je nod. Als je al 3 dagen niet lekker bent zou je pas 7 dpo zijn. Nog te vroeg voor zwangerschapsklachten. Je lichaam kan rare dingen met je doen als je graag zwanger wilt zijn. De maand dat ik er van overtuigd was zwanger te zijn en van allerlei kwaaltjes had was ik niet zwanger. De maand erna had ik helemaal geen kwaaltjes, was ik er totaal niet mee bezig en heb ik veel afleiding gezocht in de periode na de eisprong en toen was ik zwanger.
Je heb helemaal gelijk .. Ik heb het ook eerder meegemaakt maar alsnog soms komt er iets anders erbij denkje KAN HET!?! Ik wacht nog steeds af... Meeste klachten zijn al weg behalve maagzuur en een lichte pijn af en toe, ben Benieuwd En Gefeliciteerd met je zwangerschap!!