- Mijn man maakt van zijn mond een soort 'snaveltje' als hij ergens mee bezig is. Zijn broertjes doen het ook. Steekt echt ze lippen naar voren. - Hij kwijlt in zijn slaap (waar ik dan soms weer in rol, en bedankt!) - Als hij iets grappigs verteld dan herhaald hij de clue nogmaals in zichzelf en lacht dan net zo hard, whaha - Verteld moppen 10x en lacht dan elke keer iets harder - Neemt elke dag brood mee naar ze werk met chocopasta (al sinds ik hem ken, dus al 10 jaar!) - Husselt zijn eten (lekker hollands) door elkaar, dus ook mijn dag-van-te-voren-gemaakte Indische rijsttafel! Argh - Boert altijd na het cola drinken - Gaat altijd lopen als hij belt, best irritant want wil soms meeluisteren met een belangrijk gesprek. Ohh hij vermoord me als hij weet dat ik dit post
Wahahaha die van mij ook !! En hij poetst 2x in de week zn tanden (want dat is slecht) en heeft een mooi wit gebit en nooit geen gaatjes! Wast zich niet elke dag met zeep want dat is slecht. Als hij midden in een gesprek de kamer uitloopt dan weet ik dat ie een pufscheetje heeft gelaten. Als ik er dan iets van zeg is zijn antwoord: "Een echte vrouw neemt die geur over de longen". *zucht* Als ik dan zeg doe dat dan ff in de gang dan rent ie gauw naar de deur en laat ie net voor de drempel een poepje. En zegt dan: "Oeps sorry, te laat". En trekt daar weer zo'n kop bij dat ik dubbel lig . Trekt soms zn neushaar eruit en laat dat dan vol trots zien incl snotje.....
whaha hilarisch topic! mijn man: rookt op de wc neemt altijd de telefoon mee naar de wc trekt savonds zijn klere uit als hij moet poepen gooit overal een kilo zout over. en eet overal brood bij hij heeft een binnemonds hoestje als hij moe is of heeft gedronken dan beweegt hij zijn lippe van voor naar achter steeds op en neer alsof hij erop sabbelt. kijkt overal in ramen en spiegels of hij er goed uitziet. als hij thuis komt moet hij eeerst overal een natte doek overheen halen terwijl ik dat ook al had gedaan. en vast nog meer ma kom er nu ff niet op
Haha leuk topic! By the way... Hier ook maar 1x handdoek gebruikers! Over mijn man -kijkt altijd boos als hij geconcentreerd is...als ik er wat van zeg het standaard antwoord...zo zit mijn gezicht het lekkerst. Onze dochter heeft dit ook, haar gezicht staat op onweer dikwijls haha -Bij de eerste plas 's ochtends altijd maar dan ook altijd een scheet laten. -In zijn slaap tandenknarsen..zo erg dat de helft van zijn tanden eraf is -Doet overal curry op, grappigste is hoe hij worstenbroodjes eet, hapje lading curry erin hapje lading curry hapje lading curry. Na 2 worstenbroodjes is de fles leeg. -Eerst sigaret roken voor hij de auto in stapt..maar dan ook echt altijd! -Als hij van de kapper af komt..douchen..anders prikken de haartjes
Oh ja, ik bedenk me er nog een. Mijn vriend gaat altijd schoonmaken als we ruzie hebben en hij boos op me is. Het is dat ik niet van ruzie houd, anders zou ik vaker ruzie met hem maken
Mijn man snuit zijn neus onder de douche....in zijn handen!! *gruwel* In plaats van zijn neus snuiten, loopt hij hem altijd op te halen. Als hij praat met mensen en daarbij moet hij nadenken, legt hij zijn hand altijd in zijn nek. Mijn man is iemand van weinig woorden, maar zodra hij gedronken heeft is hij niet meer stil te krijgen! Volgens mij was het dit zo'n beetje...
Doe ik ook altijd hoor. Daar kun je lekker je gang gaan en gelijk laat je er water overheen lopen, over je handen en je gezicht. Als je dan maar zorgt dat de snotjes goed het doucheputje in lopen. Tis niet echt lekker als ze op de vloer blijven liggen.
Als mn man rijdt en voor een stoplicht wacht, dan gaat de versnelling de hele tijd: in zn 1, in zn vrij, in zn 1, in zn vrij, in zn 1 enz. En als het dan groen wordt en het is tweebaans, dan moet ie zn buurman eruit trekken (of vrouw)....met de auto natuurlijk. Niet letterlijk.
Whaha leuk om te lezen. Mijn man heeft tiks Hij trekt zn buik in en uit Hij trekt gekke bekjes als hij blij zenuwachtig of boos is Hij likt zn lippen te vaak ik irriteer me daaraan, het soort me Zn auto moet altijd schoon zijn 1 stof kan hij zich aan irriteren.
Als ik de voordeur dicht trek als we weg gaan, moet hij altijd nog even voelen of de deur wel echt dicht zit Hij doet het gelukkig ook als hij 'm zelf dicht doet, dus het is niet zo dat hij niet gelooft dat ik ook best een deur dicht kan trekken Verder iets wat ik heel raar vind, maar wat hem gewoon zo is aangeleerd; Hij warmt een pot doperwten/wortels op op het vuur, terwijl ik zoiets heb van, zet het gewoon in de magnetron? Oh en, als we in de auto zitten en we moeten harder gaan rijden, dan geeft hij geen gas bij om de auto vervolgens op Cruise Control te zetten, nee, hij gaat dan keihard op het knopje van de Cruise Control zitten drukken om 'm op 120 te krijgen
mijn vriend als hij zenuwachtig is gaat hij zijn keel schrappen de hele tijd door dus bij de eerste afspraakje deed hij het ook vet sgattig en nog eentje als mijn vriend vol gas geeft gaat hij zitten wiebelen in zijn stoel
Ik doe dat ook altijd op het vuur mijn man kent ook niet anders Wist helemaal niet dat dat in de magnetron kan !
Haha, ik gooi het altijd gewoon in een schaaltje en zet het anderhalve minuut in de magnetron.. Ik heb zoiets van, waarom 10 minuten gas gebruiken, als je ook anderhalve minuut stroom kunt gebruiken? (Nee, eigenlijk denk ik dat niet echt, maar dat is altijd mijn argument omdat ik graag wil dat het op mijn manier gebeurt )
Wat staan er grappige dingen tussen: kaarsje mee naar de wc, wiebelen bij gas geven, knakworst in de yoghurt (lekker is anders denk ik) hahaha Ik kan zo niet snel iets bedenken wat heel raar is ofzo Helaas
dit maar dan met sambal en aromat. en toevoegen aan zijn bord voordat hij ervan heeft geproefd! kon er vroeger echt niet tegen nu laat ik het maar gewoon. en dingen steeds op nieuwe plekken terugzetten. mag ik voor de 5000ste keer op zoek gaan naar de fles olijfolie bijvoorbeeld...