Mijn man moet op all zijn eten altijd een lading peper gooien, Op patat doet hij altijd azijn,zout en peper. Rondlopen met de telefoon. Draagt zijn sokken te lang. poepen moet altijd een half uur duren.
mijn man rijd in de auto en in de vrachtwagen altijd zonder schoenen. we zijn wel eens 25 kilometer terug gereden om een paar slippers op te halen die hij naast de auto had gezet toen die instapte en hij is heeeeel zuinig op zijn handen, hij trekt bijna voor alles handschoenen aan als hij buiten bezig is hij heeft dan ook prachtige handen
Och gut, heb een hele lijst: - Als hij zich verveeld gaat hij met z'n vingers neusharen er uit trekken, omdat hij niet wil dat die uit z'n neus steken. - s'ochtends draait hij de voordeur op slot, en werkelijk elke ochten vraagt hij aan mij of hij de deur wel op slot heeft gedraaid, zodra we 50 meter van huis zijn... - Als hij zenuwachtig is gaat hij op z'n bovenlip kauwen. - Als hij ergens geconcentreerd mee bezig is flapperen z'n neusvleugels. - Z'n eten wordt altijd geprakt, wat het ook is (dus ook gebakken aardappeltjes met sla). - Tussen het eten en het toetje moet de neus geleegd worden in zijn zakdoek. En hij stopt ook niet eerder met peuteren tot hij er volledig van overthuigd is dat de neus leeg is. - Als hij optrekt met autorijden doet ie z'n mond een klein stukje open. Z'n mond gaat weer dicht als hij de koppeling intrapt om te schakelen, om weer open te gaan als hij het gaspedaal intrapt. - Als de auto geparkeerd staat moet deze in de 2e versnelling staan. Als ik dat vergeet is hij ook nog echt gepikeerd... - Hij snurkt alleen als hij op z'n rechterzij ligt. - Hij kan heel kwaad worden op het onkruid wat omhoog komt als hij de dag er voor alles verwijderd heeft. - Hij kan niet uitslapen. Zelfs op zaterdag en zondag staat hij nog om half 7 op. Om mij er vervolgens om 8 uur ook uit te schoppen, want dan hebben we nog wat aan de dag... (hij heeft dan wel een ontbijtje klaar staan) Hmmm.... Vreemd kereltje... Maar wel lief!
mijn vriend moet altijd de vaatwasser herstellen als ik hem heb ingeruimd en kan niet stilzitten mijn vriend kan nooit van z'n neus afblijven (goor)
- 's ochtends als hij gaat plassen laat hij een uberknetterscheet, ik roep weleens: dat hoorde ik! Is hij verbaasd, maarja vind je het gek met alle deuren open - hij heeft wel geleerd dat als ie een scheet moet laten, dat hij even van mij wegloopt, jammer genoeg 'achtervolgt' die lucht hem altijd -als ik de vaatwasser aan wil zetten, deelt ie hem vaak opnieuw in, ervan overtuigd dat er meer in past - op vakantie moet hij de koffer inpakken, want hij heeft natuurlijk meer ruimtelijk inzicht - hij heeft geen boodschappenkrat in de auto, maar als we de spullen uit de auto moeten halen wil hij alles in een keer meenemen, lukt bijna altijd, zonder iets te laten vallen En geen gewoonte, maar wel iets waar ik vaak om moet lachen; op de een of andere manier vliegt er zomaar iets uit zijn handen, terwijl hij het gewoon goed vast heeft,een pinpas, balletje oid. Ziet er altijd grappig uit, maar hoe hij het voor elkaar krijgt
Mijn man smakt in zijn slaap en als ie zich omdraait hoor je: mjam jam hmmm. Hij peutert in zijn neus wil altijd een schone handdoek maar op vakantie doet ie rustig een week met dezelfde handdoek laat ALTIJD de kastdeurtjes en de vaatwasser openstaan als ie gespannen is zit ie met zijn duimen tussen zijn wijs en middelvinger door en dan de hand in een vuist heeft nu net een week zijn rijbewijs en denkt meteen dat ie geweldig is... zucht!
Het lang poepen heeft mijn man ook. Hij heeft een moeilijke stoelgang, soms zit hij zo lang daar dat ik zijn aanwezigheid in het huis vergeet, tot ik het geluid van het doortrekken hoor en denk oja hij is er ook. Snap niet dat iemand een half uur nodig heeft om te poepen. Bij mij is het *plop* klaar en hij wil zijn darmen goed legen... zegt ie
hahahah he dames wat een geweldige reacties zeg. ik lig hele maal dubbel. om hoe jullie het vertellen. bij mij is het ook (plop) en weg is het hahaha. bedankt dat jullie gezellig mee kletsen.
Weer zo'n geestig topic. Als ik sommige dingen lees denk ik wel: wat heb ik het getroffen. Dit zijn de gekke dingen die ik kan bedenken: - Zit altijd te grijnzen bij zijn lievelingsfilms. Hoe stoer: Romantische komedies - Eet altijd de citroen uit zijn drankje met schil en al op - Doet altijd alles op slot. Moet constant met mijn sleutelbos rondlopen. - En de ergste: Plast weleens onder de douche.
Hij legt altijd een kussen op zn kop als hij ochtend's nog wil slapen. Omdat onze slaapkamer zo licht is. Maar het ziet er niet uit! oh ja,als hij een bakje yoghurt heeft,slurpt hij het op. Bah!
Mijne: Altijd Samsung merk(wil dat ik mijn iPhone inruil voor een galaxy? Draait altijd zijn kussen om tijdens slapen Eet altijd de citroen op van zijn ice tea. Haar moet goed zitten anders is ie down Plast en poept met wc deur open (niet erg leuk met een zwangerschapsneus) Moet altijd deken tussen zijn benen hebben als ie slaapt anders kan hij niet slapen.
nee hoor meis ik ben nog een graadje erger dan jouw ik douche 2x per dag en 2x per dag is er een schone handdoek.. Ik gebruik never nooit 2x dezelfde handdoek.. vind dat zo vies
er is ook een handoeken topic. waar jel ook op gereageerd heeft. dus wil je het over handdoeken hebben, graag in de andere topic. sorry, thanx jacky
Hier ook zo'n vent die als hij wakker wordt eerst een giga scheet laat. Overigens ook 's avonds als ie naast me in bed kruipt. Jekkes.
Whaha, ik heb smakelijk gelachen en zelfs een aantal dingen aan mijn man voorgelezen Dat van de auto in zijn vrij en 1e versnelling zetten doet manlief ook erg regelmatig (doe ik dat echt, vroeg hij net nog). Mijn man poept altijd boven op de wc, dit doet hij nooit beneden. Dat vind hij te koud zegt hij (en ik mag nooit boven poepen ). Heel schattig hij tult (zo noemen wij dat). Dan maakt hij met zijn ene hand een 'ribbeltje' op de pols van zijn andere arm en haalt hij over zijn lippen heen. De huid is daar ook helemaal schraal. En soms als hij een scheet heeft gelaten en ik ruik het en zeg dus 'heb je een scheet gelaten' dan zegt hij altijd ja en kijkt er ontzettend trots bij! Maar is een enorm skattie, ik zal waarschijnlijk ook wel mijn rare trekken hebben
Mijn man koopt tallen auto's belasting vrij! En waar hij dus ook nog eens aan kan sleutelen! Heeft altijd een rolmaat bij zich en altijd als hij boodschappen doet trekt hij zijn klompen aan!