rare, gekke, ongewone, gewoontes van je man?

Discussie in 'De lounge' gestart door jackystory, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man:

- vreet zich het leplazerus. De hele dag kan ie chips, snoepjes, chocola en weet ik niet wat eten. Heel frustrerend want ik ben hartstikke dik en ik eet niet eens zoveel. Wat ik eet is doorgaans gezond of een normaal tussendoortje (ongesteldheid uitgezonderd). Maar als je hem ziet, dan denk je 'omg, die man krijgt nooit iets te eten'. :D.

- Gooit kilo's zout op zijn eten. Heb ooit eens een hapje genomen, BAH!. Reden: de dokter in Griekenland heeft gezegd dat ie een lage bloeddruk heeft en vooral veel zout moet eten. Zijn huidige huisarts hier heeft hem gezegd 'ja, dat is misschien een oplossing maar dan heb je ook meteen geen nieren meer' :D. Maar goed, Greece is heilig en dus gaat er gewoon zout op :S

- ging altijd slapen met zijn telefoon op de Griekse sportzender. Ik heb het hem afgeleerd inmiddels want ik wordt 's nachts wakker hoor dan die oordopjes en slaap niet meer.

- loopt te zeiken als iets op de datum is en owee als het over de datum is. Dikke ruzies over gehad. DAt er kinderen sterven van honger en hij gewoon goed eten weg wil gooien maar het maakt niet uit. Ik moet dus stiekem koken :D. Want ik weiger zomaar alles weg te gooien.

- Klaagt dat ie het koud heeft maar loopt midden in de winter gewoon op zijn blote voeten en slippers buiten met de honden :D.

- Drinkt zijn koffie altijd maar half leeg :S. Heel irritant om al die half opgedronken kopjes steeds tegen te komen.

Nou, dat is het wel zo'n beetje. Anders wordt het helemaal zo erg:D.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik dat niet vreemd vind maar gewoon 'goede' opvoeding. Een Samsung is toch veel beter :D :D.

Geintje :p

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dat doet hij voor de stank

4. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Haha sommige dingen zijn zo grappig. Ben benieuwd wat de mannen over ons te zeggen zouden hebben haha!
    Mijn man:

- Als hij iets zoekt, dan begint ie al direct aan mij te vragen waar het is, zonder ook maar eerst zelf te kijken. Vind ik vooral irritant als het om zijn spullen gaat, bijvoorbeeld zijn schoenen.

- Hij "kroelt" altijd. Dan maakt ie van een stukje stof (bijvoorbeeld van zijn broek of van het dekbed) een heel strak puntje om zijn vinger en dan gaat ie met de vinger van z'n andere hand over dat puntje wrijven/aaien. Vooral als ie tv aan het kijken is. Dit doet ie al vanaf kleins af aan. Als ik weleens iets nieuw koop en hij voelt aan de stof dan zegt ie ook weleens: "oh dit is een goed kroelstofje"

- Als ie iets op maakt in de keuken, dan zet ie de lege verpakking gewoon weer terug in de koelkast of keukenkastje. Zijn reden? Anders staat het zo zielig en ongezellig. Gelukkig begint ie dat nu af te leren, want ik dacht dan vaak dat we dat product nog hadden en kocht het dan dus niet. Maar dan was het dus gewoon een leeg pak!

- Loopt ook altijd door het hele huis tijdens het bellen.

- Toen we onze eerste kat kochten zei hij dat ie absoluut nooit tegen een kat zou praten. Nu heeft ie hele gesprekken met ze hahaha.

5. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Weet niet of deze al langs is gekomen,

- Mijn vriend krabt hele dagen door aan zijn geslachtsdeel
    - kan totaal niet stil liggen
    - Moet perse aan mijn borsten zitten als we op bed liggen
    - klaagt dat hij te dik aan het worden is maar snoept wel als een gek
    - Moet 's ochtends een banaan eten anders is hij de hele dag aan de diarree
    - Gaat altijd slapen zonder deken, maar 's nachts steelt hij alle deken
    - wil geen nieuwe dingen eten behalve als ik het eet
    - en de beroemde poept en plast met de deur open

Geloof dat dit ze wel allemaal waren

6. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    als hij iets uitlegt zegt hij altijd: en nu komt het leuke!
    laat scheten in bed en gooit dan de lakens omhoog en zegt heel trots schat die kan je proeven en helaas is het vaak ook nog waar ;)

Deel Deze Pagina