ik gezellig vanmorgen met Yessin naar de winkel...en effe overal koekeloeren in de etalages enz. wilt hij niet meer liggen! hij lag natuurlijk wel maar GILLEN! helemaal over de zeik wassie ! nouja ik denk hij valt zo wel in slaap... in de winkel zat iedereen me aan te kijken alsof ik hem geslagen had ofzo dus ben je sowieso niet op je gemak.... hij bleef maar schreeuwen! dus heb ik em maar op de arm gepakt en t was goed .... nouja toch maar naar huis gelopen met Yessin weer in de bak (want HALLO 6,5 kilo is niet niks...) SCHREEEEUWEN! dus thuis in zijn schommel gezet ...stil... lachen ! hij wil dus absoluut niet meer in de bak! gister ging t ook al moeizaam! ik moet ook zeggen dat hij er bijna uit is.... hij iriteerd zxich ook mateloos dat hij niet kan kijken... dus heb ik de wagen net omgebouwd en em es daarin gezet (op ligstand) lachen! vrolijk! alleen maar glunderen! zou ik t nu maar zo laten? ik vond t vreselijk om hem te "dwingen" om in die bak te blijven liggen! hij is t er ook absoluut niet mee eens.... maarja mama is de baas he zou ik em nou maar gewoon in de ligstand laten zitten? want dan is t wel goed.... als hij maar kan kijken.... HELP!
Ik heb Giovanna ook in de buggy. Giovanna paste gewoon niet meer in de bak! Ik zou zeggen volg jou gevoel die zegt vaak het meeste.
Ik zou het absoluut niet doen. Het is niet goed voor zn ruggetje en daar moet hij zijn hele leven mee doen toch. het is nu 1 x zo geweest dat wil niet zeggen dat het een volgende keer weer zo is.
3,5 maand is toch echt te jong vind ik. Als je de kap helemaal naar beneden doet, dan kan hij toch al best veel zien. En anders zou ik proberen om iets in de bak te leggen, zodat je kindje iets hoger ligt. Kijken of dat helpt.
Ik heb het toevallig laatst bij het cb gevraagd en daar zeiden ze het liefst pas vanaf 9 maanden. Ze zei er wel bij dat tegenwoordig de reiswieg niet meer zo groot is als vroeger, dus als het niet meer past dan is het niet anders, maar goed was het zeker niet. Misschien kun je idd toch nog iets proberen om het wat aantrekkelijker voor hem te maken. Het is natuurlijk makkelijk praten. Als hij blijft huilen en echt niet meer wil, zou ik dezelfde oplossing (buggy dus) kiezen.... groetjes Setje
Ik heb Sophie sinds een maand in de buggy. Op ligstand, helemaal plat en ze ligt op de fleece voetenzak. Gaat perfect.
als het een wagen is die helemaal plat kan dan is daar toch niets mis mee. wanneer ze rechtop zitten word het een ander verhaal. maar in de maxi cosi liggen ze ook niet helemaal, en daar zitten ze toch ook regelmatig in.
Ik vind 3 en een halve maand persoonlijk veel te jong om in een buggy te zitten. Het is zo slecht voor de ruggetjes van die kleintjes en ze moeten er hun hele leven mee doen. Ik zou het persoonlijk niet doen, Keano is nu 6 maanden en ligt nog in zijn wandelwagen af en toe zet ik de maxi-cosi op de wandelwagen, maar dit is maar voor hele kleine stukjes wandelen. Misschien moet je de kap naar beneden doen zodat hij toch iets kan zien. Succes liefs, misspuma
3,5 maand vind ik wat snel jayden zat met 5 maanden toen hij begon te brullen in de kinderwagen.het was een hele verlossing voor hem de wandelwagen
ik vind 3,5 maand ook wel erg vroeg! kun je hem niet op z'n buik in de wagenbak leggen, dan kan hij ook veel meer zien.
Ik zou het niet doen... heb expres ook bij de aankoop van de kinderwagen opgelet dat ik een grote bak heb en dat is wel nodig ook want mn zoontje groeit enorm (veel harder als mn dochter destijds). In de kinderwagen bak van mn schoonzusje zou hij al bijna niet meer passen en hij is nog maar 10 weken. Hij weegt nu bijna 7 kilo en is 60 cm nog veel te klein voor een buggy ofzo.
Ik vind 3 1/2 erg vroeg om uit de bak te halen. Is niet goed voor het ruggetje! Zo lang morgenlijk in de wagenbak laten liggen!
Sorrie het zal wel aan mij liggen, maar als hij op zijn buik in de wandelwagen ligt, ziet hij toch helemaal niks meer?
Op de bak van mijn wagen staat de waarschuwing dat je matrasje nooit dikker dan 2,5 cm mag zijn. Anders loop je het risico dat je kleintje over de rand kiept. Ik zou echt alles proberen om je kindje nog liggend te vervoeren. Of anders in een goede draagzak/draagdoek. Dan ziet ie ook alles.
Of in de wandelwagen? Ik heb die erbij gekocht bij mn kinderwagenbak en heb daar toen met 4 maanden een matrasje van de wagenbak ingelegd en Britt toen gewoon plat laten liggen.
Ik vindt 3,5 mnd ook veel te jong.Is idd niet goed voor het ruggetje ik heb met pijn in mijn hart vorige week afstand gedaan van de wagenbak maar Vince was toen al 6mnd. Liefs,Claudia