Meiden, Even een vraagje: Ben 23.2 weken zwanger, en ik moest net plassen en mijn urine ruikt echt heel raar... niet naar aceton ofzo hoor maar heel sterk ofzo, ik kan het niet precies uitleggen. Het ruikt een beetje zoetig was wel gewoon geel van kleur, ook niet troebel ofzo, maar ik heb het ook nog niet eerder gehad. Iemand ervaring hiermee? Liefs
ik ben niet zwanger maar heb dat ook wel eens, na wat zoek werk op internet kan het door bepaald eten komen... denk aan uien, knoflook enz.. dat je urine anders gaat ruiken
Bij mij was de rare geur het eerste signaal van blaasontsteking. Pas veel later kreeg ik buikpijn e.d. Als de geur blijft misschien toch even urine laten checken?
Ik heb geen blaasontsteking want ben 3 weken geleden behandeld met een antibiotica dus vorige week was die al weg heb t opnieuw laten testen en heb ook niks raars gegeten.. ik heb ok niks raars gedronken ofzo Hmm raar hoor zal vanavond nog even in de gaten houden bedankt voor het meedenken meiden!
Cranberrysap blijven drinken Mochten er wat bacteriën achterblijven in je blaas, dan gaat het daarmee in ieder geval weg. Bij mij ligt het er aan hoeveel ik drink en idd een ontsteking in de dop.
ik heb er ook wel last van dat ik mijn eigen urine zo sterk vind ruiken. als er net iemand voor me naar het toilet is geweest ruik ik dat soms ook, echt raar. heb het maar op de versterkte reuk door de zwangerschap gehouden, want verder heb ik geen klachten.
Ik heb nu geen last meer van diezelfde geur.. heel vaag maar ik zal even aan de VK vragen om mijn suiker te meten inderdaad want urine was helemaal schoon op blaasontsteking van de week ... bedankt voor de reacties dames! Liefs
misschien drink je te weinig? (minimaal 1,5 tot 2 liter) daar kan je urine ook sterk van ruiken.. zeker als je urine donker-geel is lijkt het mij geconcentreerd.. urine hoort waterig tot licht-geel te zijn.. benieuwd wat de VK zegt..