misschien even een beetje onsmakelijk maar ik heb zo'n rare geur bij me als ik naar de wc ga en doe mn slipje naar benden dan ruik ik een amoniakachtig geurtje ? verzorg mezelf altijd goed dus daar kan t niet aan liggen hahaha ik snap niet waar dat in eens vandaan komt ?? kan iemand mij misschien helpen ? veel liefs mieke
Hoi Mieke, ik weet niet of je veel koffie drinkt maar heb wel eens gelezen dat je urine daar ook sterk van gaat ruiken. Of is het niet je urine?
oja dat weet ik van koffie ga je van jeurine geurtje op de loop hihihi maar dat is het niet het is niet mijn urine als ik in bad ben geweest een uurtje later dan heb ik die geur weer het komt echt vanuit mn vagina en mijn afscheiding verder geen last van jeuk of wat dan ook als t een schimmel infectie zou zijn wist ik het wel maar niks wat daar op wijst veel liefs mieke
Kijk hier eens naar, misschien word je er wijzer van. http://www.dokter.nl/forum2/viewtopic.php?p=112232&
bedankt ik heb wat zitten speuren enik ga morgen nog even verder speuren mocht ik er niet achter komen en volgende week er nog last van hebben ga ik ff naar de ha kan altijd even laten checken heel erg bedankt in ieder geval veel liefs mieke