pijn aan me nieren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hoe weet je of de pijn in je nieren zit of dat het alleen je blaas is? ik slik al 3 dagen anti bioica, maar nog geen vermidering van de pijn :(
    weet iemand waar je nieren zitten?

2. als je pijn bij je nieren hebt ,zit het volgens mij achter in je rug.
    en als ik jou was zou ik me gewoon morgen weer bij de dokter melden.
    ik heb toen ik zwanger was van mijn eerste ook blaasonsteking gehad die over ging in nierbekvliesonsteking,en dat doet vreselijk pijn.

christie

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ik heb pijn in mijn zij aan bijde kanten maar aan de rechterkant het meest en onderin mijn rug afwisselend links en rechts, maar ook vooral rechts..
    De pijn in mijn buik is vooral savonds, overdag heb ik het ook wel maar minder als ssavonds. dan kan ik echt amper lopen van de pijn.

4. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hallo Bar,

Ik heb een aantal jaren geleden een nierbekkenontsteking gehad. Je nieren zitten ongeveer op de hoogte van je longen, en dan heb je pijn aan de zijkant van je rug. Ik ging toen ook helemaal scheef lopen van de pijn. Als je ook erge pijn hebt op die plaatsen, zou ik toch maar eens langs je huisarts gaan, want dit is alleen te genezen met antibiotia, blijf er niet te lang mee lopen. Ik had dit opgelopen door een blaasontsteking in Spanje, maar had niet de goede dosering van antibiotica, ik heb in Nl toen een verhoogde dosis gehad, en na een week was ik er vanaf. Maar nu je zwanger bent krijg je een aangepaste dosis. Ik zou toch voor het zekerste morgen even je ha bellen, met je klacht.

De blaasontsteking die ik tijdens mijn zwangerschap heb gehad, voelde niet pijnlijk aan alleen als ik moest gaan plassen kreeg ik een enorm drukgevoel op mijn blaas. Het voelt heel anders dan als je niet zwanger bent, ik kon eerst niet geloven dat het blaasontsteking was, want normaal doet het enorm zeer als je moet plassen en als het laatste beetje eruit komt, maar bij mij was dit nu totaal niet.

Groetjes Monique76

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    dank je wel voor je info..
    Ik heb ook wel is blaasontsteking gehad, maar dit voelt zo anders. Ik heb echt onwijze pijn in mijn buik.. en in mijn rechter zij vooral..
    Ik weet niet waar de pijn vandaan komt maar de antibiotica werkt nog niet. het lijkt alleen maar meer pijn te doen. Maar ik vind het ook vreemd dat het vooral savonds is en dat de pijn overdag minder is....

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik slik nu ook een kuurtje tegen blaasontsteking en ik heb ook het idee dat ik nu meer last heb dan voor ik begon...heel drukkend gevoel en ook behoorlijk veel harde buiken vandaag :(

Deel Deze Pagina