Ik trek hem ook altijd zo snel mogelijk uit, typ ik terwijl ik bh loos op de bank zit. Vind het altijd maar vervelend als we savonds nog visite krijgen Heb een kleine e cup trouwens maar geen hangers.
Ik werk niet buitenshuis, maar als ik dat wel deed zou ik denk ik ook snel dat ding uittrekken en lekkere comfi kleren aan doen. Ik vind het namelijk savonds ook een bevrijding als ik ga douche en alles uit mag. Maar ik zal nooit overdag zonder lopen, daarvoor zijn die van mij te groot en hangen ze zonder ondersteuning, geen gezicht! haha
Dit deed ik altijd wanneer ik ongesteld werd/was, slapen met een bh top (geen beugelbh) Dan had ik zulke zere borsten, dat ik echt mét bh moest slapen. heb ook, zodra ik kleren aan heb een bh aan. alleen 's avonds als ik ga bankhangen in mijn pyama, dan niet meer, maar dat doe ik ook echt als ik zeker weet dat er niemand langs komt.
Ik laat hem eigenlijk altijd aan, ik heb er nooit last van. Pas als ik me om ga kleden gaat ie uit (want dan ga ik naar bed). Ik heb altijd padded met lichte push up, na mn zwangerschap zijn ze naar het zuiden gezakt helaas Ik lees ook vaak dat vrouwen ze aanlaten s nachts. Dat lijkt me echt niet lekker slapen haha.
Dit! Ik loop nooit zonder. Zelfs als ik om wat voor reden ook even in mijn nachtgoed blijf lopen. (Bijv eerst ontbijten en dan pas douchen) doe ik ook eerst mijn bh aan. Ik voel me niet fijn zonder.
Sterker nog, ik draag helemaal geen bh's meer... alleen topjes voor enige stevigheid. Ook de goede bh's zitten klote. En inderdaad, ze gaan er beslist niet van hangen... marketingtrucje uit de jaren vijftig was dat. Wel is het zo dat de bh's tegenwoordig zo voorgevormd zijn dat je met bh meestal een "mooiere" (lees: rondere, hogere) buste hebt dan zonder. Maar dat komt dus omdat al die bh's de borsten fake maken. Tja...
Ik heb niet zozeer een hekel aan bh's maar wel jarenlang een hekel gehad aan beugelbh's. Nog steeds vind ik beugelloos veel lekkerder zitten. Bij de Action een tijd terug bandeaubh's gehaald zonder beugel, zit echt superlekker voor thuis.
Zal ik eens wat zeggen? Ik draag ze NOOIT. Al jaren niet. Alleen af en toe topjes maar mijn borsten zien er nog steeds picobello uit. Geen idee wat voor cupmaat ik uberhaupt heb.
Oh nee, ik heb dat totaal niet. Heb zulke grote boobies die dan alle kanten op gaan als ze los hangen. Doe wel vaker de bandjes van mn schouders af en in bed wel bh uit uiteraard.
Ik doe het nooit, zonder mijn BH voel ik me naakt. Nu moet ik wel zeggen dat ik een redelijk grote cup heb en het ook wel erg ondersteunend werkt voor mij!
Ik heb al heel lang hangborsten. Sinds eind puberteit. Ik voel me pas lekker met bh. Maar ik draag alleen bh's die goed zitten. Vroeger regelmatig te kleine bh's of juist te groot, dan zit het prut, maar nu geen issue meer. Wel verlang ik weer terug naar echte bh's. Voedingsbh's zijn geweest minder goed qua steun en zijn ook gewoon niet zo mooi.
Ze mat me op 75E, ik ging naar huis met 75F omdat die volgens haar goed zat en 75E was niet op voorraad. Ik paste zelf nog een 80D die voor mijn gevoel goed (en lekker) zat en nu weet ik het echt niet meer
Ik doe hem echt pas uit als ik ga slapen. Vind het ook best wel gek dat zoveel mensen hem blijkbaar uitdoen? Nooit geweten. Maar ik vind m'n bh's ook heerlijk zitten. (75C)
Hier gaat ook meteen de beha uit, heerlijk! Wel trek ik zo'n elastisch comfortbra topje aan, anders hangt het wel erg los (grote cupmaat...).