Rare gewoonte? Thuiskomen en beha uit...

Discussie in 'De lounge' gestart door femkepeeters, 4 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    😂 😂 😂 😂 😂
    Hahaha, ja!! Hoe kom ik daar nu weer bij??!! 😱

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Ik denk dan ook dat degene die roepen dat het voor geen meter zit gewoon geen goede bh hebben voor hun lijf!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier idem.

Heb alleen 's nachts geen BH aan. Ik vind een BH tijdens het slapen totaal niet lekker liggen.

Heb cup D. En nog geen hangborsten gelukkig.

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Zou kunnen, maar ze hebben het echt bij een goeie lingeriezaak opgemeten, niet de hunkemoller ofzo :\

Maar goed, gezien ik het niet nodig heb, is de meerwaarde van het zoeken naar een goed passende bh ook nul. ;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    klopt...ik heb nooit de moeite genomen ook.

Dure dingen en bij mij volstaat een sportbh ook.

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik heb nieuwe bh's (hunkemoller) en die zitten prima. Heb geen behoefte ze uit te doen. Maar de bh's die ik hiervoor had vond ik sinds mijn laatste zwangerschap niet prettig meer. Al helemaal niet tijdens de zwangerschap.

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Nee hoor. Mijn bh's hebben wel degelijk de juiste maat. Maar met kleine borsten die niet hangen heb je eigenlijk geen bh nodig. Ik draag het alleen omdat het er netter uit ziet met voorgevormde cups omdat je dan geen prikkende tepels ziet.

Dan nog vind ik het fijner geen bh aan te hebben als ik thuis kom. Net als een colbertje of spijkerbroek. Dat is ook minder prettig dan makkelijke kleding.

Een slecht zittende bh waar ik last van heb zou ik ook niet overdag dragen ;)

Een bh zit ook niet vervelend, maar het is bevrijdend zonder :D

8. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik heb alleen maar voorgevormde bh' s. Een bh nu met zachte cup is geen optie. Ook als ik het niet koud heb zie je dst bij mij te goed. Kwestie van bouw van mn borsten.

9. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.673
    113
    Ik doe hem pas uit als ik ga slapen. Ik voel mijn beugelbh echt nooit zitten (cup 80C) en zonder bh voel ik me naakt. Ik kan me ook niks voorstellen bij een bh die oncomfortabel zit of dat mensen het een onding vinden. Verkeerde maat denk ik dan?

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee hoor is geen rare gewoonte toch? 😄
    Zelf loop ik alleen zonder bh als het ontzettend warm is en na het douchen savonds.

11. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ja,dit heb ik dus ook. Vind het lelijk als je m'n tepels ziet maar het is niet anders. In de zomer heb ik gewoon een topje eronder maar als het 30 graden is,heeft iedereen vette pech en kijken ze maar de andere kant op.

12. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    geen rare gewoonte
    ik heb opzich goede bh's aan
    maar zodra ik thuis ben gaat de bh uit, en het liefst trek ik een joggingspak aan met een big shirt ofzo. lekker comfy

13. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik heb het laten opmeten in een speciaalzaak, ik draag alleen Prima Donna, maar omdat ik een beugel moet en zware borsten heb vind ik het fijn om savonds mijn bh uit te doen. Dus dat heeft totaal niks te maken met goede of verkeerde bh.

14. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik heb grote borsten, dus draag liever geen voorgevormde cups, maakt het nog groter. Ik ga dr maar watjes opplakken ofzo :p.

15. femkepeeters

9 mrt 2017
    64
    30
    18
    Maar echt zonder beha ook naar je werk of de stad... dat doen er dus niet zo veel? Ik zou dat eigenlijk stiekem wel willen doen, maar ik voel me er op de een of andere manier toch niet goed bij. Als ik op vakantie ben dan doe ik aan het strand een natte bikini vaak uit onder mijn t-shirt en dan loop ik zo beha-loos naar het hotel... maar meer dan dat... hmmm... op m'n werk is er een jong meisje die in de zomer vaak geen beha draagt en dat zie je toch wel vind ik. Dus voorlopig toch maar niet...

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Thuis doe ik meestal ook mijn bh uit. Heerlijk!
    En lenzen uit en strakke werkkleding uit haha

Maar gaan werken ofzo zonder bh zou ik nooit doen.
    Wel eens in het weekend naar de supermarkt zonder bh maar alleen als ik een dikke hoodie aan heb ofzo. Niet onder een gewoon strak shirtje

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als ik in de zomer echt alleen een T-shirt draag, doe ik naar mijn werk vaak wel zo'n elastieken topje aan. (een bh kun je het nauwelijks noemen). Maar naar de stad e.d. vaak genoeg zonder. Ik ben een vrouw en ik heb borsten. Aan borsten zitten tepels. Dat zul je soms best wel eens door een shirt heen zien. Maar wat is het probleem? En ALS dat een probleem is... wie is dan probleemeigenaar?

18. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik doe hem na het eten uit als we gedouched hebben! Laatste tijd ook steeds vaker in de ochtend later aan! Zit veel fijner! Maar die van mij hangen wel door 3 zwangerschappen 3 cups groter telkens (90H) en aankomen en afvallen, nu 90E. Dus als ik weg moet en mijn jas uit moet doen, vind ik het fijn als ze weer gewoon zitten waar ze horen! Haha

19. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Denk dat bepaalde mensen het juist helemaal geen probleem vinden en dat is juist een reden voor mij om wel altijd een voorgevormde bh te dragen. Hou niet van bepaalde aandacht.
    Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat jij daar wel van houdt of het om die reden doet, want je hebt helemaal gelijk over borsten en tepels, maar ik voel mij er niet prettig bij.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

waarom haal je anders geen zoogcompressen? Niet duur en bedekken je tepels wel goed dacht ik. Of anders wattenschijfjes in je bh?

Deel Deze Pagina