Voor zover ik merk, heb ik zonder bh niet meer of minder aandacht dan met. Sowieso zijn mijn borsten niet bepaald publiekstrekkers het is maar een bescheiden cupje. Ik denk dat het meer je uitstraling is waarmee je mensen een bepaalde indruk geeft.
Ik heb niet zo'n last van mijn BH dat ik hem gelijk uit moet trekken bij thuis komst nee Ik vind met losse borsten rond lopen ook geen fijn gevoel eerlijk gezegd.. Helemaal niet nu ze deze zwangerschap al 3 maten gegroeid zijn. Slapen doe ik wel altijd zonder, of ik slaap in een sport top van Calvin Klein of zachte voedingsbh.
Hier lopen de kippies ook vaak los in het hok hoor! Heb een grote E cup en geen hangers. En al had ik die gehad... voelt zoveel lekkerder zonder dan mét bh haha
Wat lijkt me dat heerlijk om die bb gewoon uit te doen, maar nee, hier pas uit als ik ga slapen. Het voelt plakkerig ofzo als ik geen bh draag, al vind ik een bh ook niet per se altijd fantastisch. Ik lees meerdere mensen met mijn cup (75E) of groter die geen hangborsten hebben. Maar HOE dan? Staat dat hele gevaarte dan recht vooruit? Er zit toch altijd wel een soort hang in?
Dit inderdaad, ik heb nog niet gemerkt dat ik meer borst-aandacht krijg als ik wel of geen bh aan heb. Maar zoals gezegd heb ik wel een sporttopje aan. Ik herinner me dat alleen maar van vroeger uit het zwembad, dat de tienerjongens je dan per se moesten wijzen op stijve tepels (van de kou), was heel spannend voor ze natuurlijk Bewaren
Dit had ik zo kunnen typen. Ik draag over het algemeen ook altijd mijn bh's kan niet zonder slapen inderdaad. Nou ben ik ook een buikslaper misschien dat het daarom komt want vind dat met bh lekkerder slapen dan zonder. Wat ik nog wel eens doe zijn van die topjes aan met slapen maar echt helemaal niks nee dat niet...