Rare gewoontes die jij hebt gezien bij anderen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Dit doe ik dus ook!

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Wij poetsen onze tanden 's ochtends in de douche. Toen wij vorig jaar bij mijn ouders op vakantie waren zag mijn moeder onze tandenborstels in de douche. Dat vond ze heel raar.

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zag hem voorbij komen, de gekke gezichtsuitdrukkingen tijdens het gamen, lach me altijd kapot als ik naar mijn man kijk en hij zit iedereen af te knallen op de ps4. Dat gezicht :D

Mijn schoonmoeder telt alle lijnen en rimpels in iemands gezicht. Dat is een tik blijkbaar wat ze al van jongs af aan doet. Dus als ze bijv tv kijkt en het programma interesseert haar niet zo dan gaat ze dus alle rimpels en lijnen tellen.

Mijn man blaast in glazen en rietjes voordat hij eruit drinkt. Ook moeten de glazen hier op de kop staan in de kast. Dus met drinkrand naar beneden, anders drinkt hij er niet uit!

Restjes maakt hij niet op, blijft altijd een flinke kwak in de appelmoes pot zitten, cola in de colafles, chocopasta in de pot. En dat moet ik dan weggooien want hij pakt het echt niet meer. Dat is dan vies ;)

4. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
    Melk bij de patat, heerlijk!!

En ik heb zelf een rare gewoonte , ik ruik overal aan! Vooral alle etenswaren, maar ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik ook aan voorwerpen snuffel. Ik doe het voordat ik er erg in heb. 😅

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nou dit dus, ik zou ook niet willen dat iemand op mn bank verschoond, op de tafel en anders op de grond. De tafel maak je toch schoon voor gebruik? Luiers moeten in een luierzakje dan mag het in de kliko maar zo zonder zakje vind ik ook vies hoor.

Ik heb een keer huis oppas gehad, ze waren keurig netjes hebben een week voor de katten gezorgd toen ik op vakantie was. bij thuiskomst was alles netjes en schoon en stond er een bosje bloemen voor me, maar lagen er wel luiers zonder zakje in de kliko en bij het logeerbed vond ik in de vensterbank flosdraad en contactlenzen! IEUWWW!

Deel Deze Pagina