Inspiratie gezocht voor bijkeuken en schuifpui

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy to be, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    Hoi, wij zijn bezig met een fikse verbouwing van onze beneden verdieping en ik ben me nu aan het oriënteren over de kleinere dingen zoals aankleding enz. Wij krijgen een donkere (antraciet kleurige) tegelvloer en een schuifpui aan de achterkant van onze woonkamer nu is mijn eerste vraag wat hebben jullie voor de schuifpui? Gordijnen, lamellen enz ik zoek mooie ideetjes met foto's heel graag en wat hebben jullie in de bijkeuken staan? Een xtra keukenblok een dichte kast met schuifdeuren? Ik ben heel erg benieuwd! Wij zitten te denken om een xtra keukenblok neer te zetten maar het is maar een kleine bijkeuken van ongeveer 3 bij 2 m. Wie heeft er mooie voorbeelden voor me met foto's het liefste!!!

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Waarom een 2e keukenblok? Ik zou voor een grote opbergkast kiezen: -)

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wij zijn ook bezig met oriënteren op een aanbouw met schuifpui en bijkeuken. In onze gedachten al helemaal uitgewerkt. Onze bijkeuken zal 3x3 worden. Met de buitendeur in het midden en dan evenredig aan de verbindingsdeur naar de keuken.
    Ik wil graag mijn wasmachine en droger in de bijkeuken met daarboven een aanrechtblad om de was te sorteren, vouwen e.d. En daarboven wil ik graag keukenkastjes. Tegen de andere muur wil ik dan een inbouwkast.
    Voor de schuifpui wil ik gordijnen, inbetweens. Vrienden hebben de schuifpui helemaal kaal, dat vinden we niet zo mooi. Schoonmoeder heeft glasgordijnen ervoor en dat is ook nog wel mooi. Heb er geen foto's van helaas.

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Dit hebben wij! Ideaal.
    Droger en wasmachine ernaast (daarnaast cv en voor de cv een kleine vriezer). Boven de wasmachine en droger een aanrechtblad met een magnetron erop (hebben we dat onding tenminste niet in de keuken) en daarboven 2 keukenkastjes met schoonmaakmiddelen en wasmiddelen. (Dan is dat ook veilig opgeborgen)

Deel Deze Pagina