Dat vn die koude voeten en buikpijn / diaree heb ik ook! Vooral in de ochtend als ik met hele koude voeten wakker word.
Jeukende benen bij vermoeidheid ook heel herkenbaar! Begin van dit topic dacht ik dat ik geen gekke dingen heb maar telkens herken ik weer iets raars van mezelf bij reacties van iedereen
Ik krijg bij behoorlijk wat fruitsoorten jeuk in mijn mond en oren. Is inderdaad een soort allergische reactie. Staat bij mij in combi met de hooikoorts. Er is 1 appel die ik wel kan eten: de pink lady, dan heb ik nergens last van. Ik moet altijd gapen als ik iemand zie gapen of iemand zegt dat woord. Inmiddels al heel wat keren in dit topic gelezen, dus ik zit hier onwijs te gapen
Deze is zo herkenbaar!! En ik had eerder als ik heel erg opgewonden was (sorry details) dat ik misselijk werd. Dan moest ik echt even stoppen. Heel gek.
Dat komt omdat het verhit is geweest. Ik ben echt allergisch voor appels (en meerdere fruitsoorten) dus ik moet echt appels snijden voor de appeltaart met handschoenen aan en mijn gezicht absoluut niet aanraken maar als het dan in de oven is geweest kan ik het rustig eten
Owh en wat me helemaal gek maakt is als ik iemand uit een rietje zie drinken. Het idee dat dit langs het gehemelte schraapt brrr overal kippenvel en het rietje in zo'n to go cup doen dat maakt een vreselijk geluid.. Bah haha
Hear, hear! Mijn man vindt dat maar grappig, hij heeft er totaal geen last van. Ik moet echt mijn neus even 'goed doen' na het tandenpoetsen
Doe ik ook Ook als iemand zit te kauwen ga ik mee zitten kauwen. Als ik heel erg veel honger heb en ik neem ergens een hap van gaan mijn wangen van binnen heel erg prikkelen en dan loopt mijn mond vol met speeksel.
Dat heb ik met afwassen. Ik nies volgens mij met mijn ogen open, ze zeggen dat het niet kan maar volgens mij blijven mijn ogen toch echt open.
Gapen als iemand het over gapen heeft hebben trouwens heel veel mensen. Ik heb eens een aflevering van het klokhuis gezien daarover. Ze wisten volgens mij niet precies hoe het komt, maar gapen is heel aanstekelijk. Ik heb de hele aflevering zitten gapen.
Wil niemand meer gapen typen ik heb tranen in mijn ogen van al dat gapen. Als ik al een plaatje zie met een dier dat gaapt of het woord alleen al gaap ik. (Schrijf ik gapend) Wanneer je aan mijn navel zit kriebelt dat niet alleen maar krijg ik het gevoel dat ik moet plassen Wanneer ik moe ben kan mijn lijf gaan jeuken en vooral mijn schouders. Mijn interne verwarming geeft het dan ook op en ben bijna niet meer warm te krijgen. Als ik poets met een electrische tandenborstel kriebelt mijn neus ontzettend. Het gevoel van watjes, droge theedoeken en servetten (hoe goedkoper hoe erger ) krijg ik een naar gevoel aan mijn tanden en krijg ik kippenvel ( de gedachten er aan is ook voldoende bbrrrr)
Ik weet niet of het helemaal in hetvtopic past, maar ikheb 2 nagels op mihn rechter kleine teentje. Een 'normale' en een ieniemienie smalle er nog naast, die rechtop gaat staan als hij wat langer wordt, die zit dus niet echt vast op het nagelbed. Als hij te lang wordt trek ik hem eraf (au!) en dan blijft hij weer een paar maanden weg..
Mijn man moet altijd hikken als hij bier op heeft en daarna pittig eet. Zelf heb ik een plek onder mijn oor, als ik daar gezoend wordt, gaat de hele wereld draaien en kan ik niet meer op mijn benen blijven staan