Rare/grappige lichamelijke reacties

Discussie in 'De lounge' gestart door SYRV, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dat vn die koude voeten en buikpijn / diaree heb ik ook! Vooral in de ochtend als ik met hele koude voeten wakker word.

2. DastyQueen

Jeukende benen bij vermoeidheid ook heel herkenbaar! Begin van dit topic dacht ik dat ik geen gekke dingen heb maar telkens herken ik weer iets raars van mezelf bij reacties van iedereen

3. DastyQueen

Ook die herken ik!:roflmao:

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik krijg bij behoorlijk wat fruitsoorten jeuk in mijn mond en oren. Is inderdaad een soort allergische reactie. Staat bij mij in combi met de hooikoorts.
    Er is 1 appel die ik wel kan eten: de pink lady, dan heb ik nergens last van.

Ik moet altijd gapen als ik iemand zie gapen of iemand zegt dat woord.
    Inmiddels al heel wat keren in dit topic gelezen, dus ik zit hier onwijs te gapen:confused:

5. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Deze is zo herkenbaar!!
    En ik had eerder als ik heel erg opgewonden was (sorry details) dat ik misselijk werd. Dan moest ik echt even stoppen. Heel gek.

6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Dat komt omdat het verhit is geweest.
    Ik ben echt allergisch voor appels (en meerdere fruitsoorten) dus ik moet echt appels snijden voor de appeltaart met handschoenen aan en mijn gezicht absoluut niet aanraken maar als het dan in de oven is geweest kan ik het rustig eten :)

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Owh en wat me helemaal gek maakt is als ik iemand uit een rietje zie drinken.
    Het idee dat dit langs het gehemelte schraapt brrr overal kippenvel en het rietje in zo'n to go cup doen dat maakt een vreselijk geluid..
    Bah haha

8. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ik moet altijd boeren als ik een appel heb gegeten.

9. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Oh en ik hoef maar 1 slok alcohol te drinken en ik moet plassen.

10. Sybil

Sybil Actief lid

10 mrt 2017
    200
    156
    43
    Hear, hear! Mijn man vindt dat maar grappig, hij heeft er totaal geen last van. Ik moet echt mijn neus even 'goed doen' na het tandenpoetsen :roflmao:

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Als ik schrik voel ik een soort pijnscheut in het litteken op mijn schouder.

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Doe ik ook :p
    Ook als iemand zit te kauwen ga ik mee zitten kauwen.

Als ik heel erg veel honger heb en ik neem ergens een hap van gaan mijn wangen van binnen heel erg prikkelen en dan loopt mijn mond vol met speeksel.

13. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Als ik komkommer heb gegeten blijf ik dat de rest van de avond opboeren/-hikken!

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat heb ik met afwassen.
    Ik nies volgens mij met mijn ogen open, ze zeggen dat het niet kan maar volgens mij blijven mijn ogen toch echt open.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat heeft mijn man ook altijd.

16. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Gapen als iemand het over gapen heeft hebben trouwens heel veel mensen. Ik heb eens een aflevering van het klokhuis gezien daarover. Ze wisten volgens mij niet precies hoe het komt, maar gapen is heel aanstekelijk. Ik heb de hele aflevering zitten gapen. :D

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik word heel duizelig als een roltrap niet werkt

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Wil niemand meer gapen typen ik heb tranen in mijn ogen van al dat gapen. Als ik al een plaatje zie met een dier dat gaapt of het woord alleen al gaap ik. (Schrijf ik gapend)

Wanneer je aan mijn navel zit kriebelt dat niet alleen maar krijg ik het gevoel dat ik moet plassen:rolleyes:

Wanneer ik moe ben kan mijn lijf gaan jeuken en vooral mijn schouders. Mijn interne verwarming geeft het dan ook op en ben bijna niet meer warm te krijgen.

Als ik poets met een electrische tandenborstel kriebelt mijn neus ontzettend.

Het gevoel van watjes, droge theedoeken en servetten (hoe goedkoper hoe erger ) krijg ik een naar gevoel aan mijn tanden en krijg ik kippenvelo_O
    ( de gedachten er aan is ook voldoende bbrrrr)

nizzie86 vindt dit leuk.
  19. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of het helemaal in hetvtopic past, maar ikheb 2 nagels op mihn rechter kleine teentje. Een 'normale' en een ieniemienie smalle er nog naast, die rechtop gaat staan als hij wat langer wordt, die zit dus niet echt vast op het nagelbed. Als hij te lang wordt trek ik hem eraf (au!) en dan blijft hij weer een paar maanden weg..

20. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Mijn man moet altijd hikken als hij bier op heeft en daarna pittig eet.

Zelf heb ik een plek onder mijn oor, als ik daar gezoend wordt, gaat de hele wereld draaien en kan ik niet meer op mijn benen blijven staan :oops:

Deel Deze Pagina