Wij doen de grote boodschappen vaak bij de ah. Jumbo zit dichterbij dus daar komen we voor de dagelijkse dingen.
Anders, ik ga naar de biologische weekmarkt, ekoplaza en speciaalzaken. Ben een goede spender als het gaat om boodschappen maar kan het betalen en het is voor mij belangrijk om duurzaam en lekker te eten.
Hé, een soortgenoot! Wij geven maandelijks meer geld uit aan de boodschappen dan aan de hypotheek, maar wij vinden biologisch eten heel belangrijk. Voor onszelf en voor de aarde.
Jumbo de wekelijkse Plus dagelijks Lidl haal ik kaas en soms wat vlees/koekjes/toetjes Hoogvliet en ah als ze leuke aanbiedingen hebben
Ik laat mijn boodschappen door de AH bezorgen en verder haal ik 1x per maand vlees bij de halalslager.
Dirk en Lidl. Wonen dichterbij de ah maar wat een rot winkel is dat.. (niet de ah zelf maar de mensen die er komen en werken)
De ah. Een enkele keer de jumbo of de aldi maar meer omdat de producten daar ff anders zijn dan bij de ah.
Groente en fruit liefst op de markt. Weekboodschappen het meeste bij de Lidl. Wat daar niet (lekker) is en wat er tussendoor bijkomt bij appie of jumbo, net wat er op de route ligt. Vlees van de halal slager.
Hoeveel besteed je dan aan boodschappen? Of heel veel, of je hebt een lage hypotheek? Of ik heb een hoge hypotheek
Als ik in het weekend tijd heb ga ik naar Lidl en daarna Dirk ( omdat Lidl niet alles heeft of wij bepaalde producten merk willen hebben)op woensdag mijn vrije dag ga ik vaak boodschappen (drogist etc) doen in het dorp en haal ik nog wel eens wat bij bij Albert Heijn. Als we drukke weken hebben en ik red het niet komt de appie thuis bezorgen. Picnic kan ook maar dat red ik meestal niet met de bezorgslots