Sorry hoor moest het toch eventjes kwijt! na 3 weken hard gesabbelt te hebben op mn pink, wil ze EINDELIJK nu haar speentje! Dus geen oververlept pinkje meer, geen uren over de rand van haar bedje hangen om mn pink erin te steken. gewoon de speen! {|= ...zo... dat is eruit Edit moderatro: verplaatst naar baby&dreumes
hahahah ken het gevoel destiney wilde dus helemaal geen speen en oooooooo wat is dat eigenlijk een ramp zeg hoop dat je weer fijne nachten heb met rust groetjes nathalie
Hier ook niet hoor, welgeteld 1 week de speen gehad, daarvoor en na dus echt niet hé. Heb savonds af en toe rauwe tepels, pfff
hihi, heerlijk he! Femke wil nu ook sinds een week of twee haar speentje pas. En heel af en toe nog niet....maar goed als ze hem eenmaal heeft is ze er super tevreden mee. Dan wordt ze nijdig als ie uitvalt, hihi hoezo nu al eigenwijs!
Oh, fijn lijkt me dat zeg! Milan wil zijn speen nog steeds niet, dus ik heb 't proberen inmiddels ook maar opgegeven. Mijn pink doet nog wel steeds wonderen, maar hij gaat de laatste paar dagen gelukkig ook steeds op zoek naar z'n duimpje (wil alleen nog niet zo vlotten ).
Dylan hier wil de speen wel maar is zo enthousiast met sabbelen dat hij hem niet in zijn mond kan houden! hahaha Gelukkig is hij ook tevreden met zijn duim of soms zijn hele vuist, hahaha het schatje! Fijn hoor dat ze de speen nu wil! is toch wel erg makkelijk....