Tips, wit bed met lades

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Saar22, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wie o wie heeft er tips voor mij. Heb al veel gegoogeld maar niet gevonden wat ik zoek.
    Ik zoek een simpel wit bed met dichte voor en achterkant zodat je niet tegen de lade(s) aankijkt. Verder geen verhoogd voeten- en hoofdeind. Op zich komt het Malm bed van Ikea een heel eind in de goede richting, maar die heeft een heel hoog hoofdeinde. Evt. maken we er wat op dat we het hoofdeinde er niet opzetten, maar goed liever een bed wat al direct goed is.

Dus wie weet waar ze een wit bed met lades verkopen.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Is dit misschien wat? Ook van ikea en geen hoge schotten (matras vab 15cm, op hun site lijkt het hoger maar die leggen er zo'n typisch dun ikea matrasje in)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,6 KB
      Weergaven:
      2
  3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Past daar een matras van 90 cm in? Hij is wel heel schattig voor onze dochter.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Andere dochter heeft deze (niet onze foto). Met een wit plakstripje heeft deze ook zo een lage achterwand

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      3
  5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bovenste is 200x80, onderste 200x90

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ik zie het al die ene is 80 cm. En ik wil echt een hele dichte onderkant qua lades. Ben echt een zeikerd wat het bed betreft geloof ik. maar ze krijgen er 1 en dat is het dus ik wil het gelijk goed doen zeg maar.

Maar bedankt voor je tips en het meedenken.

7. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Oh wacht ik zie dat er bij dat tweede bed een hoger randje aan de achterkant zit, dat is niet wat je zocht sorry. Bij die eerste kun je er eventueel een dikker matras in leggen.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt Pluisje. Dat bovenste bed was ik al wel tegengekomen, maar alleen in grijs. Die vind ik erg leuk. Eens kijken of ik mijn man ook kan overtuigen:)

9. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
  10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt La85. We vinden dat bed te whitewash. Ik heb een witte garderobe+ladekast. Dus wil het zo passend/1 geheel mogelijk houden. Zou jammer zijn om een hele nieuwe serie te kopen.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Volgens mij ben ik inderdaad een zeikerd als ik het zo lees haha.

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ahh, okay je hebt echt wit wit zeg maar. Dan zou ik dit bed zelf ook niet kiezen natuurlijk :D Succes met de zoektocht :)

Edit: nee hoor, vind je geen zeikerd.. ik zou hetzelfde denken als jij ;) Offf.. misschien betekent dat dat we allebei zeikerds zijn :p

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja super irritant. Het is heel veel white wash en steigerhout.
    Ik denk dat het uiteindelijk toch het malm-bed wordt. Manlief vind het woood robin bed niet leuk bij de garderobekast (aneboda).

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Loki is dit bed van jou?! zo ja, mag ik vragen waar je die beddengoedset gekocht hebt?!

heb m al gevonden :D
    ik vroeg al voor ik gezocht had...

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
  16. Janna

Janna Fanatiek lid

@loki: Waar komen die bedden van jou vandaan?

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mexicang: een heel mooi bed, maar voor 750 euro kan ik een compleet nieuwe slaapkamer kopen. Dus dat doen we denk ik niet.

18. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Misschien is het anders een idee om iemand voor een leuk prijsje een bed te laten maken wat naar jullie wensen is? Ik zie geregeld op Facebook voorbij komen dat mensen zich aanbieden om meubels te maken. Voor (ongeveer) dezelfde prijs als in de winkel, maar meestal goedkoper.

Als je iemand kent, of misschien is je man heel handig, kun je het precies naar eigen wens laten doen. Dan heb je zeker iets waar je tevreden over bent! Even rondvragen kan hele leuke contacten opleveren!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat is ook nog wel een idee pluisje. Man is wel handig, maar heeft er geen tijd voor. Die begint binnenkort met nieuw werk. Ik ga eens even rondneuzen.

Deel Deze Pagina