Hallo Ik ben Sabrina en ik ben nu 6 weken zwanger. Ik had een vraagje. Klopt het dat je al een buikje kunt krijgen met 6 weken. Het is bij mijn onderbuik ook al een beetje hard. Ik heb geen idee wat het betekent want het is mijn eertse kindje en ik ben nog nooit zwanger geweest. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Sabrina
Hoi hoi nou ik zie bij mij zelf een buikje maar voor de rest niemand haha En ik zie hem dus is het voor mij goed hoor! Wel vallen mijn grotere bosten op nouja zeg!
Ik zou bijna denken, gelukkig, nog iemand met een buikje haha! Daar heb ik dus ook last van, er is nog maar 1 broek die ik dichtkrijg momenteel...maar volgens de vk zijn het de darmen die uitzetten en slinkt dit weer na een aantal weken, om dan later weer te gaan groeien. Ik wacht dus maar even af want om nu al een positiebroek te gaan kopen?! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
hey sabie1979 gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben 11weken en 4 dagen ik had al bij week 7 eeen buikje maar ene keer was hij dikker dan de andere keren vooral savonds voor het slapen. ik denk zelf dat het je darmen zijn of klieren want er verandert zo veel aan je lichaam. want het kindje is nog zo klein daar zie je nog niks van aan de buiten kant. Groetjes Pris