Ik heb sinds gisteravond steken in mijn buik. Het neemt nu gelukkig weer af, maar het was gisteravond echt vreselijk pijnlijk. Het waren steken aan de linkerkant van mijn buik net onder m'n ribben. Het was zo erg dat we zelfs nog even naar de ha zijn geweest. Kennen jullie dit gevoel? Ik hou er zelf rekening mee dat het een soort van buikgriep is (die niet echt doorzet omdat ik een griepprik heb gehad), maar twijfel toch een beetje. Ha gaf aan dat het de dikke darm was, maar stelde wel allerlei vragen. Waaronder de vraag of het mogelijk is dat ik zwanger zou kunnen zjn.
vreemd hoor, als je hier wat rondkijkt op het forum hebben veel vrouwen die daarna zwanger bleken te zijn pijn in de linkerkant vanhun buik of lies... komt toch vaak terug. Onder je ribben is natuurlijk wel redelijk hoog om iets met een zwangerschap te maken te hebben, niet?
Heb je niet gewoon je eisprong gevoeld? IK gebruik clomid en heb sindsdien echt heel veel pijn en steken in mijn buik en lies als ik mijn eisprong heb. Bij mij meestal op dag 20. Duurt bij mij meestal een hele dag, maar even heel heftig. Als ik naar je banner kijk, zou het best kunnen kloppen. Succes. Groetjes Winnie.
Het leek mijn inderdaad ook erg hoog zitten. Ik ga er zelf vanuit dat het "gewoon" mijn darmen zijn. Eisprong zou kunnen, maar lijkt mij persoonlijk wat laat. Over het algemeen merk ik wel wanneer ik mijn eisprong heb, maar echt pijnlijk is dat nooit. Heb afgelopen zaterdag een positieve ovu test gehad en zondag was hij al minder positief. Nog maar even afwachten dus en hopen dat de steken/ pijn weg blijven.