na 36 weken nog in stuit gaan liggen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn kleintje is onwijs aan het buigen en breken in mijn buik! Ik heb het idee dat ze Probeerd te draaien want ik voel steeds dat ze de zelfde beweging maakt waardoor ze bijna over dwars ligt in mijn buik, ik wil niet dat ze nu in stuit draait maar kan ik het tegenhouden? Ik hoef pas met 38 weken naar de gyn en als blijkt dat ze dan toch in.stuit ligt dan is er weinig tijd voor een oplossing toch? Waarom zou een.kind nu nog draaien ze heeft altijd goed gelegen!

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Mijn dochter lag als eerste in mijn buik in hoofdligging, mijn zoon daar boven in onvolkomen stuit... Ik gad echt echt echt geen ruimte meer... Maar de dag voor mn bevalling deed mn buik inerns zo zeer en zag je precies hoe dat hij anders ging liggen.. T leek wel ern gevecht daarbinnen... En ja hoor meneer wad volledig in stuit gaan liggen... Dus om je vraag te beantwoorden het kan... Je zou de gyn kunnen bellen en je vermoeden uit kunnem spreken, wie weet kunnen ze dan nog een draaipoging doen.

3. Boow

Boow Lid

1 mei 2011
    64
    0
    0
    administratief medewerkster
    Oostzaan
    Het kindje van een vriendin is in week 39 nog gedraaid en de week erna gewoon weer goed gedraaid uit zichzelf dus het kan nog goed komen hoor mocht het kindje gaan draaien :) nu moet ik er wel bij zeggen dat ze veel vruchtwater had en het kindje dus veel ruimte had en ik weet natuurlijk niet of dat bij jouw ook het geval is. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes in ieder geval en ik hoop op een goede bevalling voor je!

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hier ook een mieppie die bleef draaien... had tegen de gyn al gezegd dat ik geen draaipoging wilde maar een stuit bevalling wilde proberen.
    met echo 38+3 bleek ze toch goed te liggen en was dus gedraaid echo ervoor was 37 wk.
    ik moet wel zeggen dat ik giga veel vruchtwater had dat was ook de reden dat ik bij de gyn liep dus ze had wel heeel veel ruimte

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter is met 37 weken nog uit stuit gedraaid, was geen pretje overigens...

Deel Deze Pagina