Hoi, Vorige week heb ik met 15,3 wk een echo gehad voor geslachtsbepaling, gister is mij in ene keer iets HEEEEL vreemds opgevallen op de echo aan de rechterkant van mijn baarmoeder zit een rare bobbel knobbel wat zou dat kunnen zijn???
Heeft je vk het niet opgemerkt of iets er over gezegd? Ik ken het niet, maar het zou een vleesboom kunnen zijn, maar dat zeg ik enkel na wat zoeken op Google. Kun je misschien even bellen met de vk of anders een afspraak maken met de huisarts, dan kan je de echo meenemen. Je er zo druk om maken is natuurlijk ook niet goed. De vk of huisarts kan je wellicht gerust stellen.
Ik heb deze echo bij Jan koning laten maken en niet bij mijn eigen gyn... Bij al mijn andere echo's die ik de afgelopen 15 wk heb gehad heb ik het ook niet gezien... Ik heb wel 4 jr geleden een kz gehad... Ik zal de gyn maar eens bellen en vragen of ze er na wilt kijken
Hebben ze niet in je buik zitten porren, bijvoorbeeld om het kindje te laten bewegen/draaien? Dan zou het een vinger van buitenaf kunnen zijn...
Als het op je andere echo's niet te zien is, dan zou je idd ook nog kunnen denken aan iets van buitenaf? Het echo ding zelf? Of een vinger? Geen idee of je dat zo duidelijk ziet dan. De volgende x even vragen bij je vk of bij de huisarts? Of als je er echt mee zit, even bellen naar Jan Koning of de gyn idd.
Een vinger?! Dan lijkt t net alsof er tot in de baarmoeder geprikt wordt. Dat geloof ik echt niet. Lijkt me pijnlijk ver in je buik gepikt dan. Ik zou t de eerst volgende keer even navragen bij verloskundige of je huisarts. En als je je er zorgen om maakt zou ik meteen ff bellen en t uitleggen. Misschien weten ze een verklaring of kunnen ze even naar je echo kijken.
Jan koning heeft niet met een vinger geduwd.... Morgenvroeg kan ik terrecht bij mijn gyn. Maar heb zelf nog even gegoogled en misschien dat het toch een myoom is, maar weet niet of die plots kan ontstaan tijdens de zw.... Zouden wel wat puzzelstukjes op zijn plaats vallen heb nl al 3,5 wk menstruatiekrampen en pijnlijke onderbuik, volgens mijn duitse gyn heb ik voorweeën lig nu ook al 2 wk plat...
Volgens mij is het gewoon de placenta, hierbij mijn foto waarbij de echoscopiste zei dat het de placenta was. En op sommige fotos is hij groter door de verschillende hoeken waarin de foto is genomen
Ja zo zag mijn placenta er ook uit Maar als hij iets zou zien wat er niet hoort, zou hij dat dan niet gezegd hebben? Dat zijn ze toch verplicht of niet?
als het iets was wat er niet hoort had Jan de Kooning het wel gezegd hoor die vent is geloof ik sowieso verloskundige. bij ons keek die gelijk het ruggegraatje enzo na, of alles er goed uit zag.
hihi off topic (ik heb helemaal geen verstand van echo's en placenta's, komt nog) maar t lijkt wel of jouw kindje in de lucht aan't fietsen is, ziet er zo leuk uit!
@kranenburg, deze was een pretecho en ze vroeg aan mij of ik het wilde weten als ze wat zag wat vreemd was @lauwra, zo leuk is dat niet wat het kind trapt steeds tegen mn blaas waardoor die steeds gestimuleerd word en ik veel moet plassen haha Kijk hier nog zo'n leuke
Volgens mij zijn ze idd gewoon verplicht om het te zeggen als ze een afwijking zien. Ze zoeken er niet specifiek naar, maar als ze iets zien zeggen ze het wel.