Kruidnoten, popcorn, snoep... ik heb overal trek in. De hele zwangerschap nog geen vreetbuien gehad maar nu.. avondeten evenveel als normaal maar daarna heb ik al snel weer trek. Iemand tips voor iets lekkers (zoets) waarvan je je helemaal vol kunt vreten maar zonder calorieën?
Lekker veel fruit eten, of fruit door yoghurt met wat stroop. Of gewoon lekker een zak kruidnootjes leeg eten, maar dan niet elke dag
ik had dit vorige week ook. Hier vooral chocolade, kaas, nootjes... als gezond alternatief: yoghurt met of zonder smaakje en veel fruit (druifjes, banaan, meloen, ...) Of wat extra soep om te vullen. Deze week geen vreetbuiten meer gehad; oef
Oh haha ik heb op dit moment juist het tegenovergestelde. Totaal geen eetlust sinds een week.. Ohh misschien rauwe groenten? Komkommer, cherrytomaatjes, worteltjes? Met een dipsausje?
Wat bij mij wel helpt zijn doppinda's. Je snackt er minder van omdat je ze toch ook nog moet ontdoppen, en je grijpt er dan geen handen vol van zoals bij andere nootjes bijvoorbeeld. Mijn trek in zoet heb ik op een andere manier de kop ingedrukt, je gaat vast lachen.... na het eten MOEST ik zoet. ik nam dan een vitaminepil van davitamon En bij mij was de ergste zoetdrang dan wel weg....
My god ik moet deze topics echt overslaan.. zit gewoon te watertanden hier bij de gedachte aan kruidnootjes... hahaha
ik heb in het begin, tot 20/25 weken alleen maar honger gehad, ik kon niet niet eten, ik at wel gezond mogelijk, maar echt elke uur wat. Toen kwam er de tijd dat het ging minderen en ik kon het overleven om even niet te eten. En daarna begon nog es de maagzuur. Nu 35 weken en een enorme dikke buik, dus geen plek in me maag maar ik heb me sinds een paar dagen toch trek, gewoon zomaar heb dan niet honger maar wil steeds wat. en weinig is echt verzadigend. Moet er echt me ophouden anders kom ik nog extra kilos aan ook!
Haha thanks voor de gezonde alternatieven maar 2 snoepjes en een handje kruidnoten kan ik niet laten staan. Of eigenlijk wil ik dat niet Aso he.. Gelukkig nog niet heel veel aangekomen, houd geen vocht vast, heb alleen buik. Dus ik mag het nog heel even van mezelf. Maar volgende week is het afgelopen hoor.. denk ik..