hoi ik heb nu mijn afgelopen maand met ovulatietesten gewerkt en dat is me best goed bevallen! alleen had ik er n vraagje over: hoeft het maar 1keer per dag of kan het ook vaker? wie weet het? grtjes my
het schijnt dat als je het 2x per dag doet,je meer kans hebt op een posi resultaat omdat soms net de start van je piek tussen je testen in kan zitten;als je 1x test. Maar heb deze maand gwn 1x per dag getest en een positief resultaat gehad hoor.
hey lucia haha da had ik ook ma ik zat er aan te denken of ik dan niet te laat zou kunnen zijn.....haha komt goed tog bedankt! grtjes
Zijn er veel vrouwen die ovulatietesten gebruiken? Ik wilde ze in eerste instantie niet gebruiken omdat ik niet te geobsedeerd wilde worden. Maar anderzijds, als hoor hoe lang het allemaal kan duren. En als ik merk hoe langzaam de tijd voor mijn gevoel ineens gaat, begin ik er toch over te twijfelen. Blijven er wel een aantal vragen over het gebruik van ovulatietesten. Kunnen jullie antwoord geven? Met zo'n ovulatietest dan test je dus heel je cyclus lang iedere dag? Moet dat dan 's ochtends of gewoon telkens op hetzelfde tijdstip? Hoelang moet je daarvoor al hebben ontpilt? Volgens mij ben ik namelijk nogal behoorlijk aan het ontpillen...(zie mijn onderschrift.) Groetjes, Sonja
Dankjewel voor de tip! Heel de rits gelezen. Ovulatietesten lijken mij een goed plan, maar nu heb ik er dus nog niets aan... Ik zal nog maar even wachten, hopen dat die RD dan toch eens komen. Mocht ik een idee hebben van mijn cyclus, dan kan ik misschien met die testjes aan de slag. Groetjes, Sonja