rare krampen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door krispie, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krispie

krispie Lid

27 jun 2007
    6
    0
    0
    Hallo allemaal,

vraagje: onze tweede poging om zwanger te geraken is net achter de rug.
    Net als vorige keer heb ik na 2 dagen echter last van rare buikkrampen-gerommel. Verleden keer
    had ik ook zéér pijnlijke tepels samen met af en toe een misselijk
    gevoel 's ochtends, veel plassen en moe. Na twee weken (NOD) kreeg ik zeer lichte bloedingen
    met een rare bruine kleur. De dag erop kreeg ik echter plots zeer pijnlijke steken in
    mijn buik gedurende enkele uren met direct erna mijn maandstonden.
    Die pijnlijke steken vond ik raar, want die had ik nog nooit gehad.
    Is er iemand die dit ook heeft gehad?

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb sinds dat ik weer uit mezelf ongi word ook heel last van pijntjes.
    Ik heb veel pijn in mijn borsten. De laatste keer dat ik ongi was, had ik ook krampen en steken in mijn buik. Ik had dit nog nooit zo erg gehad!

Wanneer ben je gestopt met de pil?

3. krispie

krispie Lid

27 jun 2007
    6
    0
    0
    ben al gestopt verleden jaar september. kan het dan toch nog van het ontpillen zijn. Ik heb eigenlijk nergens last van gehad na het stoppen van de pil. Enkel beter humeur.

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

Kan me idd niet voorstellen dat het van het ontpillen is... Misschien iets niet helemaal goed gegaan? Je bent al een keer zwanger geweest toch? (dat begrijp ik uit je verhaal)

5. krispie

krispie Lid

27 jun 2007
    6
    0
    0
    nee, met tweede poging bedoel ik dat het pas de tweede keer is dat we hebben geprobeerd om een kindje te maken. Het is nog allemaal nieuw... spannend...

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

owh, :) had ik het verkeerd begrepen! Inderdaad wel heel erg spannend dan. Dus jullie zitten pas in de 2de ronde voor het eggie zeg maar.
    Je was al gestopt in september met de pil, ben je meteen normaal ongi geworden en regelmatig?

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik had deze menstruatie ook last van pijnlijke steken in mijn onderbuik. Ikzelf dacht dat het te maken had met het loslaten van het baarmoederslijmvlies en dat ik dat goed kon voelen. Ik had na de steekjes ook echt veel vliesjes en propjes in mijn bloeding zitten.

8. krispie

krispie Lid

27 jun 2007
    6
    0
    0
    ja hoor, vrij normale ongi en data. snap er niets van...

Deel Deze Pagina