Hallo allemaal, Ik zit met een dubbel gevoel. Mischien dat iemand hier antoord heeft op de vragen die er door me heen flitsen. Vandaag zijn er foto's gemaakt van een enkel bij mij aangezien de huisarts dacht dat deze mischien gebroken zou zijn. Dit is echter gelukkig niet het geval. Wel zit ik met een raar gevoel. Bij de rontgen vroegen ze of ik zwanger was of zou kunnen zijn aangezien de foto's dan beter niet gemaakt zouden moeten worden. Dit is toch gebeurd aangezien ik voor zover ik weet niet zwanger ben, maar mijn eisprong is pas gisteren geweest dus weten kan ik het niet. Kan dit nou kwaad, indien ik dadelijk wel zwanger mocht zijn en moet ik hopen dat het deze ronde niet lukt, of kan het nog geen kwaad aangezien er nog geen innesteling kan zijn geweest als het wel zo het geval mocht zijn. Wie weet hier iets over, over de effecten en de risico's van een rontgenfoto? Groetjes, Krissa
wil iemand 2 van de 3 topics afsluiten. Er is blijkbaar iets mis gegaan bij het posten. Had zo een vermoeden, PC bleef hangen. Mijn excuses hiervoor. edit: aangepast door Kwebbel Krissa
dan hoef je nog niet bang te zijn meid dus maak je niet onnodig ongerust, wel zou ik als er meer foto's nodig zijn zeggen dat je niet weet of je al zwanger bent zodat ze daar rekening mee kunnen houden en de afspraak zouden kunnen verzetten... succes
Vandaag had ik eenzelfde probleem. Ik heb bijna 4 jaar geleden een zware longembolie gehad. Nu had ik de afgelopen week (en nog steeds) vergelijkbare symptomen en daar schrok ik van. Ik ben door de huisarts ook direct doorverwezen naar de EHBO. Daar zijn 2 longfoto's gemaakt en er is een scan gemaakt met contrastvloeistof. Aangezien ik meer angstig was voor een embolie, heb ik verder niet nagedacht over een eventuele bevruchting, wat theoretisch wel zou kunnen. Gelukkig was er geen embolie, maar nu ik dus thuis ben begin ik me een beetje zorgen te maken over de eventuele vrucht, want het zou wel kunnen. Maar ja, da's nu wel een beetje laat he? Stom... Ik kan me wel voor m'n kop slaan! En verder zijn de klachten niet verdwenen... dus waar deze vandaan komen...? Wel ben ik erg druk de laatste tijd, werk bijna 48 uur in de week en heb weinig ontspanning. Klachten zijn: druk op de borst, pijn onder de longen, bij inspanning kortademig en ik ben gisteren bijna flauw gevallen, wat ik nooit heb (behalve toen die embolie). Jullie hoeven niet te antwoorden hoor, maar ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt! x M
Hallo Ik heb gister foto's laten maken van me arm omdat ze dus dachten dat die gebroken was (ook gelukkig niet gebroken) Maar ik kreeg een loodschort om ik was net een verrassingspakket maar ze zeiden het zekere voor het onzekere.. Dat ze dat dan niet bij jou ook gedaan hebben.. Liefs
zolang de vrucht zich niet heeft ingenesteld kan het volgens mij geen kwaad. Volgende keer even aangeven dat je wel bezig bent, dan kijken hun wel wat ze eraan doen