in slaap brabbelen en brabbelend wakker worden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FEE88, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Mijn meisje wordt sinds 2 weken elke ochtend brabbelend wakker, soms is het heel zacht dan laat ik haar nog even liggen en slaapt ze weer verder. Nu merk ik dat ze sinds gister ook aan het brabbelen is als ze gaat slapen in haar bedje :D. Ik vind het heerlijk hoor, veel fijner dan huilen kan er wel de hele dag naar luisteren ;) zijn hier meer mama's met brabbelkindjes?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn dochter is dan al een stukje ouder dan de jouwe, maar die ligt ook altijd nog hele verhalen te vertellen in bed voor ze gaat slapen. Normaal als ik beneden zit hoor ik dat niet (wij hebben geen babyfoon), maar als ik boven nog even bezig ben als ze in bed ligt vind ik het heerlijk om er naar te luisteren. 's Morgens ligt ze ook altijd nog wat te spelen/kletsen, voor ze laat weten dat ze eruit wil.

3. fafje

fafje Niet meer actief

volgens mij is het wel normaal dat het huilen ophoudt en overgaat in brabbelen, ook omdar rond die tijd ze huns tem zo aan het ontdekken zijn....

hier ook altijd een kwebbelkousje....ik wahct sowieos altijd tot ie me echt "roept" ...

tegenwoordig speelt ie eerst wat in bed ...hele gesprekke tegen zn knuffels...en dan ineens hoor ik een hoop geklaag..dna moet mama wakker worden :p

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook een brabbelkindje :D Voordat ze in slaap valt heeft ze hele verhalen tegen haar muziekknuffeltje, soms gilt ze het zelfs uit! Als ze wakker wordt hetzelfde, maar als er dan een hele harde, beetje boze "WAAAAAAHA" komt wil ze eruit voor haar flesje. Zo lief :)

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook een brabbelaartje. 's Morgens als hij wakker wordt hoor ik hem altijd brabbelen en ook voordat hij gaat slapen doet hij dat. Kan ooit wel 3 kwartier duren. En waartegen hij buurt? Geen idee...
    Het is pikdonker in zijn kamer, dus hij ziet echt niks, maar hangt wel hele verhalen op.

wel erg gezellig om te horen...

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja hier ook. Bij in slaap komen en als hij wakker wordt. Hij wordt nooit meer huilend wakker en dat is wel heel fijn. Vind het ook heerlijk om naar te luisteren. Mijn oudste doet het ook nog steeds alleen die zingt vaker zichzelf in slaap dan praten

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Op dit moment luister ik ook naar het gebrabbel van mijn zoon! Reageer via smartphone.

Hij heeft hele verhalen, ook als hij gaat slapen. Heeeeel soms wordt hij huilend wakker, maar dat betekent dat hij nog niet uitgeslapen is!

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Lief he,mijn zoontje heeft het ook altijd gedaan en nu zingt hij hele liederen voor hij gaat slapen. Soms wel een uur voor hij gaat slapen. Het is belangrijk dat ze zich veilig voelen in bedje en dat ze zich even kunnen vermaken. Ik heb mijn zoontje bewust nooit uit bed gehaald meteen als hij wakker was. Nu gaat hij heerlijk kletsen en zingen en wacht netjes tot ik hem kom halen.

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier ook een kwebbelkontje. Vanochtend heeft hij zeker vanaf 7 tot 7.45 liggen kletsen. Hij draait dan zelf op zijn rug en gaat liggen spelen met zijn tutteldoekje..
    Inderdaad zo leuk om naar te luisteren!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ghihihih ik herinner het me nog, dat eerste gebrabbel. Tegenwoordig gaat ze luid liggen zingen "lalalalaaaaaaa" of passeren nog even alle familieleden de revue "ooopaaaa, ooomaaaaa, paaaapaaaa etc" of repeteert ze nieuwe woordjes. Ik vind het zo koddig om te horen.

11. misa

misa Niet meer actief

Ja hoor, brabbelen, stil liggen, kletsen, gillen en heel zelden eens een keertje huilen.. :) Heerlijk! ;)

Deel Deze Pagina