Bij Temeperaturen in de ochtend zou je dus als je een hogere temeratuur hebt dan normaal zwanger kunnen zijn. Toch? Maar mijn vraag is, wat is dan een hogere temperatuur? Vanochtend had ik bijvoorbeeld 36.75. Dat was om 6u en om 10u had ik 37.3. Mijn tweede vraag gaat over zwangerschapstesten. Las ergens op de site in het Forum dat op een digitale test ook een tweede streep zichtbaar kan zijn als je het staafje uit de tester haalt. Ze zeggen dat je daar eigenlijk geen conclucies uit mag trekken. Is dat ook zo?? Britt
Je kunt alleen zien of je temp hoog is,als je al heel je cyclus hebt getempt.Dus hoger ten opzichte van de rest van je cyclus.Ik dacht minstens zo'n 0,2-0,3 graden. Ja het schijnt zo te zijn dat alleen de tekst die op het venstertje staat telt.Vind het ook maar verwarrend hoor maar goed,dat staat dus echt in de handleiding. Hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent!
Het beste kan je een beetje op hetzelfde tijdstip tempen, als ht maar is voordat je iets gedaan hebt, dus voor je uit bed gaat. Wanneer je actief wordt gaat je temp omhoog.
1 keer per dag tempen en het beste is om dat elke dag op hetzelfde tijdstip te doen. En het liefst nog als je in je bed ligt. Als je dat een hele maand zo doet, dan kan je al een beetje zien hoe of wat. Bij mij was mijn temp bij de 1e zwangerschap rond de 37.2 En als ik ongi werd 36.5 Ik kon heel duidelijk zien wanneer ik ongi werd Dus ik zou als ik jou was maar even doorgaan met tempen, dan kan je pas inzicht krijgen. Succes!
Heb vanochtend weer een digi test gedaan... Had gisteren de hele dag een weeig gevoel in mijn buik. Bij het zitten kreeg ik last boven mijn navel. Een soort druk! Vanochtend dus weer een beetje misselijk. Test was weer neg. en weer op het teststaafje een tweede streep te zien. ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig...zoals allen die rond de nod zitten.
Ik zou nog even geduld hebben Waarschijnlijk nog te weinig hcg in je urine Over een paar dagen weer testen.
Wel fijn dat ik zo snel een reactie krijg van jullie.. Mijn vriend wordt een beetje gek van me.. Snap het ook wel.. ben er best mee bezig.. Zoals ik dat tweede streepje zie, misselijk ben en zere tepels. Maar ja zoals jullie al zeggen afwachten en over paar dagen weer testen.
Jep het afwachten in het ergste he.. Ik vind het oook vreselijk. maar het blijft spannend.. hoewel de teleurstelling niet fijn is
Hier idem dito...mijn vriend is druk bezig met de keuring voor de Nationale Reserves van Defensie...dus hij heeft wel andere dingen aan zijn hoofd. Ik heb daar begrip voor maar ik voel me er best rot onder soms....het is ook allemaal zo onzeker...
Ja idd, zijn hier samen aan begonnen, maar lijkt soms wel of ik er alleen mee bezig ben. Hij vindt het al snel een obsessie... Heeft volgens mij ook geen flauw benul van hoe of wat. Iedereen gaat er ook anders mee om. Maar idd voel je je best rot als je daar ligt met een thermometer in je kont en meneer staat in de tuin een sigaretje te roken.
hihi veel mannen vinden het heeeel leuk om zwanger te worden, maar het hele gebeuren erom heen (behalve de sex) vinden ze maar onzin.
Whahahahhaaa.... Sorry hoor, moet er ff om lachen!!! Je zegt het ook zo mooi... Maar ik begrijp psies wat je bedoelt hoor...
Of dat je net een test hebt gedaan die negatief is en dat hij dan direct zegt " volgende maand maar weer"
Heb nu links onderin steken, misselijkheid gaat alweer een beetje weg. Hij staat met een vriend in de tuin. Komt bij ons voor voetbal. Ben ik helemaal niet mee bezig. Vanavond natuurlijk wel. Bij eerste wedstrijd inslaap gevallen. Ha Ha ik was echt gezellig dus..NOT