Goedemiddag dames, Ik heb net getest met kruidvat test ik kreeg precies met 5 min een sport van halve streep is dit dan positief?
Zou er even paar druppels water op laten lopen en dan nog eens kijken de inkt is niet goed doorgelopen...
Helaas dit is opgehoopte vloeistof Heb je hem wel platgelegd tijdens het doorlopen? Even 4 druppels water in het urine rondje doen
Dit heb ik ook eens gehad en komt omdat de urine niet goed is doorgelopen. Heel belangrijk dat je genoeg urine gebruikt en de test daarna goed plat laat drogen!
T lijkt wel of je te weinig urine heb gebruikt. Ik deed altijd 2 druppeltjes extra en daarna indd goed plat leggen.
Bij mij zag hij er een tijdje terug zo uit na een paar uur (toen ik stiekem nog eens in de prullenbak keek) toen ik er water overheen deed verdween het. Ik zou hem sowieso als negatief beschouwen en een nieuwe doen
Heb ook wel eens gehad maar na uur helemaal wit. Ben benieuwd of je nieuw testje hebt gedaan en wat die zegt..
Hallo, bedankt voor jullie reacties ik had er een paar druppels water ingedaan en streepje is er nog en nog roze. Maar tweede test was negatief. Menstruatie is er nog niet dus kijk even tot woensdag en test ik opnieuw. Ben wel erg misselijk zelfs moeten overgeven heel raar allemaal. Thx dames 😘
Als die misselijkheid en overgeven van een zwangerschap komt, moet je al zoveel HCG aanmaken dat die tweede test gewoon correct positief moet zijn geweest. Zwangerschapssymptomen ontstaan namelijk door HCG. Maar geen bloed geeft moed. Woensdag inderdaad weer even opnieuw testen.
Misselijkheid en overgeven kan ook van de griep zijn. Hier nu ook al 2 kinderen geveld door de griep in 4 dagen tijd Griep heerst dus helaas.