Hoi dames. Ik zit nu 4 dagen voor nod. Wat waren jullie zwangerschap verschijnselen of waren er ook mensen die nergens last van hadden. Heb af en toe een klein beetje buikpijn en lichte hoofdpijn . Zwangerschapstest negatief gisteren.
Zwangerschapsklachten komen van HCG, wat gemeten wordt door een test. Bij een dusdanig hoog HCG niveau dat je klachten krijgt, moet een test ook zeker positief zijn. Ben dus bang dat je klachten niet van een zwangerschap komen. Hoeft natuurlijk niet te zeggen dat je niet zwanger bent, je test nog vroeg Mijn klachten kwamen overigens pas met 5,5/6 weken. Misselijkheid zelf pas met een week of 8,5/9.
4 dagen voor NOD is ook nog wel vroeg voor een test, ik zou het op zijn vroegst 1 dag voor NOD weer proberen. Ik had zelf geen verschijnselen, die kwamen vanaf 1 week na de NOD. Voornamelijk misselijkheid
Ik heb serieus eens direct na de eisprong symptomen gehad. Had 11 dagen erna toch echt een positieve test! Dus dat jij 4 dagen voor nod symptomen hebt kan zeker.
Jongemama na de eisprong direct symptonen zal dan waarschijnlijk niet van de zwangerschap zijn. Symptonen bij een zwangerschap ontstaan door het hcg..het vruchtje is dan al ingenesteld. Trouwens wat heb jij een narigheid achter de rug met 5 miskramen. Vreselijk meid.
Ik had drie dagen voor nod krampjes. Alsof je elk moment ongesteld moet worden. Was ook wat meer moe en hoofdpijn. Ik toen een test gedaan en ik zag toen een tweede streepje. Dus positief en inmiddels 18 weken zwanger van mijn tweede kindje. Bij mijn eerste kindje precies hetzelfde. Foto is gedraaid. Maar dit was de test drie dagen voor nod.
Ik heb 4 dagen voor NOD positief getest. Ik had al sinds 6DPO krampjes, maar dat was voor mij geen teken. Wel maakte mijn temp die dag een mooi sprongetje en had ik (en heb) ontzettend pijnlijke borsten. Na enige aanmoediging getest en ja hoor! Was compleet flabbergasted! Maar er moet dan idd wel HCG in je lijf aanwezig zijn.
O ja hoe kan ik die vergeten. De zere borsten. Ze deden onwijs zeer. Heeft ook wel tijd geduurd! Dat was iets minder prettig.
Die kwaaltjes kwamen dus door het progesteron wat opbouwt na de eisprong en dus niet door een zwangerschap. Daarvoor heb je toch echt hcg nodig en dat wordt pas aangemaakt na de innesteling.
Ik begrijp het . Maar soms zit er nog niet genoeg hcg in de urine. Mijn vriendin die zwanger is van een tweeling die testen pas 6 dagen na nod positief. Door een late innesteling..
Dat kan. Maar nogmaals, dan kunnen je klachten dus nog niet van een zwangerschap komen, simpelweg omdat je voor die klachten juist veel HCG aan moet maken. Al is dat waarschijnlijk niet wat je wilt horen......
ook als je maar last hebt van een beetje hoofdpijn en lichte buikpijn? kan toch ook nog van die innesteling zijn.. ik teste 5 dagen voor nod he, eigenlijk zeg je nu dat ik geen kans meer heb op een zwangerschap omdat je met mij verschijnselen al een hoge hcg moet hebben..
Als ik een tip mag geven. Maak jezelf niet zo gek. Probeer geen antwoorden te krijgen die niemand kan geven en wacht gewoon af tot nod of 1 of 2 dagen ervoor. Als je zwanger bent komt dat 1 dezer dagen vanzelf uit de test. Succes.
Ja maar ik vroeg ook niet wat het kan zijn.. mijn vraag was wat jullie symptomen waren. Maar er word hier meteen voor dokter gespeeld. Ik wou alleen weten wat jullie ervaringen daar in zijn.. symptomen etc..
Nee, ze zeggen dat je verschijnselen niet van hCG kunnen komen als er nog onvoldoende hCG in he systeem zit om zichtbaar te testen. Dus zelfs als je later zwanger blijkt, kwamen op het moment van de verschijnselen ze nog niet van hCG, maar van iets anders.