Kan iemand naar mijn album kijken.. ik vind dit gewoon heel raar dat die zo rose is. En geen echte streep is. Heeft iemand dit ook gehad.
Vervelend dat de test je geen duidelijkheid geeft. Ik heb dit nooit gehad. Je kunt deze beter weggooien en morgen of een andere dag een nieuwe doen, want hier kun je niets van aflezen :S
Het zijn er normaalgesproken toch ook 2? Of had je er al eentje gebruikt? Ik weet wel, dat ze in de wachttijd bij mij ook helemaal rose kleurden, maar er later toch 2 aparte streepjes kwamen. Kijk maar in mijn album.
dat rose staat iig op een andere plek als normaal het streepje hoort te staan zo te zien.. ik zou nog een andere doen,, dat rose is vaak als je de urine er net op doet dat hij zo rose oploopt
Ja, ik heb een nieuwe test gedaan en geeft nu gewoon negatief aan helemaal geen streepje. Ik denk dat ik teveel urine heb gebruikt. Ik had nu duidelijk gelezen precies 4 druppels.
@bruisje ja inderdaad... Maar had later weer gekeken naar de eerste test en nu geeft die wel een lichte streep bij het test gebied... raar toch. Maar afwachten tot Donderdag.