Wat lief daf jullie zo geintreseerd zijn! Maaar.... Negatief!! Had dit zelf al verwacht maar blijft alsnog balen, Donderdag mag ik gelukkig weer naar de gyn en gaat de clomid als het goed is omhoog! Hopelijk gaat het dan een beetje lopen en zijn we snel zwanger
Wat ontzettend jammer!! Ik hoop snel een mooie zwangerschap voor je!! Hoeveel clomid heb je nu? Ik ben bij mijn 1e zwanger geworden met clomid 100! Succes meis
Ik heb nu 50, Maar uit m'n bloed waardes is gebleken dat k dus niet reageer op de 50. Alleen hebben ze me vrij lang laten kwakkelen want moest nog maar even afwachten. Dus donderdag ga ik erheen en hoop ik dat ze me 100mg gaan voorschrijven
Stomme test!!! Hier van t weekend ook n lichte positieve test maar door een onregelmatige cyclus weet ik niet of deze wel geldig is. Lees meer over deze test dat ze vals positief geven. Succes en veel geluk!!!
Ik hoop het van harte maar 2 rondes terug had ik ook al een tuurstreep. Die was dan wel veel meer turen dan deze. Want eerlijk gezegd hoef ik niet echt te turen bij deze test..... Anders is KV wel heeeel stom en flauw met deze test hihi
Sorry LovelyM dat ik hier zomaar inbreek. Inmiddels zelf ook mijn foto even gepost in een nieuw onderwerp. X
Geeft niet hoor!! Maar ziet er echt wel positief uit, Ik zou er een cb tegen aan gooien, Denk dat dit positief is