Hallo Faye, Klinkt positief hoor, die test! Misschien heb je wel veel vroeger een eisprong gehad en ben je dus al langer zwanger? ik zou nog zo'n test doen, en dan moet het lijntje wel donkerder zijn! Liefs, Marijn
@Marijn stiekem hoop ik dat ook.Ga toch morgen nog een keer testen ook al is het veel te vroeg.Als het echt zo is geweest moet de lijn nu duidelijker zijn.Jij nog 3 dagen?!Spannend.@maka idd we proberen gewoon te genieten van de periode erna toe toch!Fijn dat het al zo snel ging bij jou..daar hoopt iedereen op toch.(wel geluk met dat ontpillen)Slik zelf al jaren geen pil meer(kon er niet tegen)dat moet misschien een voordeel zijn.@Koos ik heb respect voor je meis!Het is je van harte gegunt..we houden vol
Dank je wel lieve koos..ik hoop dat je een beetje fijne zwangerschap hebt/krijgt.Mocht het hier raak zijn laat ik het gelijk weten.
hoi faye, laten we elkaar op de hoogte houden ok. ik wil het van jou zowiezo weten als het zover is. dikke knuff koos
hoi. ja wat moet je ook anders he,zit me nu ook aan het vervelen, man lief aan het werk,kind slaapt denk ik voel het niet knuff
hoi faye. mag ik vragen waar je vandaan komt, ik kom zelf uit zevenaar, wil heel graag verhuizen, groet
@Koos..kindje rust lekker...daar wordt je zelf ook wel sloom van of niet?En dan dit weer erbij...Ik kom uit Nijmegen.Dat is niet zover weg van jou..Voel je de kleine soms bewegen?
hoi faye ja inderdaad lig bijna achter de pc te slapen, ja ik voel het wel vaak terwijl mijn placenta er voor ligt moet je het later voelen zeggen ze. maar ik voel het prima en me man voelt het ook wel goed kleine trillingen in de handpalm zeg die. oh en Nijmegen is me geboorte stad, knuff koos
Toevallig...misschien leuk om daar heen te gaan.Heb je het niet meer naar je zin in Zevenaar.Ik wou maar dat ik lag te slapen omdat ie kleine lag te slapen haha...Herken je trouwens zweten(beetje vies)Ik zweet al 2 dagen heel erg,zelfs kringen in de kleding.Ik zweet normaal nooit.Raar.
hoi. ja zal wel in Nijmegen willen wonen leuke stad,heerlijk dicht bij sanadome ga de geregeld heen binnen kort weer. nee Zevenaar is zo dood is niet meer leuk om te wonen. als je bejaard bent moet je hier heen verhuizen hahaha. savonds als ik op bed lig is er binnenin een feestje aan de gang denk ik hiihihi voel je het wel trappelen, en ja hoor dat zweten had ik in het begin van me zwangerschap dan breek je werkelijk de zweet ook ineens uit dan he? ja dankan je om de 5 min andere shirt aan trekken, knuff koos
Haha bejaardesoos..liever nog niet.Ik vind Nijmegen ook erg leuk..Sanadome heerlijk ontspannen toch.Misschien eens met manlief praten.Alhoewel het nu wel een mindere periode is om je huis te koop te zetten.Die kleine heeft wel zin in een feestje haha...wat lief zeg.Weten jullie wat het gaat worden of willen jullie dat niet weten?Moet hier om het uur verkleden zo erg dat zweten,vies gewoon.Misschien hangt de griep in de lucht?!
hoi ja word hoog tijd dat ik met manlief een gesprek aankaart.hihih nee wij weten niet wat het word. alhoewel we gisteren de echo beelde hebben gedraait enzo en stil hebben gezet dachten we dat we een meisje zagen maar het maak me niks uit wat het word, we zien wel als ik bevallen ben. nou hoeft helemaal geen griep te zijn meid ik had het ook.en ook de hele tijd het gevoel dat me ongi aan het lopen was (sorry) maar die bleef uit.
hoi als je wilt kijk eens op you tube dan zie je ons kindje. 15 weken en 6 dagen daar staat ie bij zijn een paar ook van 11 weken en zoveel daagje. groeten
Dan is straks de verassing groter,als het maar gezond is toch.Ik begin nu eerst maar eens met:als ik maar zwanger ben dat is al heeeeeeeel wat.Manlief zitten nu...we moeten praten hahah...Dat van dat lopen heb ik ook..net alsof er wat komt maar er komt helemaal niks,(is ook te vroeg)Had jij al gelijk klachten?Of kon jij ze niet onderscheiden van nod?Daar loop ik nu een beetje mee..
hoi. ja daar gaat het om als het maar gezond is toch. nee mijn nod was bijna het zelfde, me borsten deden zeer dat had ik normaal niet,er kwamen blauwe aders op te zitten enzo. en het gevoel dat ik het was maar was het niet. ik had ook gelijk dat wittevloed(slijmerig spul)sorry voor de details. maar dat was het wel. en de klachten van nu dan zn beetje niet veel hoor,hihihii groeten moi
@koos.hoe is het met je meis,hoe voel je je?Al wat meer energie?Ga straks eens kijken op youtube,ben benieuwd.Hier zit ik met spanning te wachten,heb testen besteld,ook al zit ik een week voor nod.Denk dat ik me niet kan beheersen.Ik werd vanmorgen heel vroeg wakker met steken in mijn onderbuik trok door naar mijn schaambeen/streek.Daarna moest ik plassen,daar kwam geen eind aan..haha.