Dag dames Kan het zijn dat wanneer je zwanger bent toch last heb van een menstruatie? ik heb sinds 2 dagen licht bruine afscheiding bij afvegen....maar vanaf vandaag iets donkerder en met een beetje rood bloed. Okk heb ik al 1.5 week last van krampen in de buik en zere tepels..harde tepels...en sinds vandaag ook zere (voelt als blauw) borsten. Gister voelden mijn borsten heel vol aan.
als je slim bent doe je een test, ik had vlak na me eisprong ook bruin/roze/rood verlies, en gister weer iets bruin rood maar goed ,ik houd me hart vast en de moed hoog om nog niet te gaan testen.
Kan wel,maar dan is het geen menstruatie maar een innestelingsbloeding. Had ik ook. Dacht ongesteld te zijn maar dat was maar 1 dag. Bleek daarna zwanger! gewoon testen, dan weet je het zeker. Succes!
@ all....kan het ook nog een innestelingsbloeding zijn 14 dagen na je eisprong....rond die tijd moet je normaal toch gewoon ongetseld worden?
Hallo, Lima weet je al iets meer, al getest? Het blijft spannend. Voor mijn vorige menstruaties had ik ook last van bruinverlies, wel 1 a 2 weken lang. En nu is het alweer begonnen, snap er niks van. Hoop dat het een innestelingbloeding is, maar ga er niet van uit, omdat het veel op de vorige maanden lijkt. Al blijf ik het stiekum wel ergens hopen......
@jannekeB....ja ik ken dat gevoel...op de ene schouder heb je de duivel en op de ander een engel....heel verschrikkelijk.....ik stond vanochtend wel klaar om te tetsten maar ik dacht bij mezelf, ik geef het nog 1 dag en als er dan niks meer is dan alleen oud bloed dan ga ik testen...anders zit ik mijzelf helemaal gek te maken...
De eerste keer dat ik ongesteld moest worden (zonder pil) verloor ik in het begin alleen oud bloed. Ik was er dan ook heeeeel veeeel mee bezig en werd maar niet ongesteld. Op een gegeven moment toch een test gedaan; negatief. En een dag later werd ik ongesteld..... Wat zit er toch veel tussen de oren he?!
ik wacht morgen nog af...ben net nog even naar de wc geweest en was alleen nog oud bloed.....als er morgen niks meer gebeurd dan ga ik nog 1x tetsten en als die negatief is dan bel ik maandag/dinsdag de gyn even op. Want volgens de gyn moet je ±14 dagen na je ei ongesteld worden en dat was 20 jan. dus ik zal nog even geduld moeten hebben