Hallo allemaal, Ik heb sinds het begin van mijn zwangerschap (Ben morgen 18 weken zwanger) al last van mijn blaas tijdens en heel eventjes na het plassen.. sommige dagen meer als andere dagen maar de laatste paar dagen weer wat erger. Ik zit soms helemaal krom op de wc omdat het zo een pijn doet tijdens het plassen, ik wacht ook meestal even met opstaan omdat de pijn dan langzaam aan weer weg trekt.. Ook heb ik al twee keer mijn urine bij de huisarts gebracht voor controle maar iedere keer komt daar niets uit, geen blaasontsteking ofzo.. Ik heb ook wel last van mijn banden maar dat voelt heel anders aan als mijn blaas.. Ook heb ik sinds twee dagen heel af en toe wat pijnlijke steekjes helemaal rechts onder in mijn buik.. Is er iemand die dit herkend en mij gerust kan stellen? maak mij een beetje zorgen!
ik heb dat ook wel..ook die steekjes bij mn buik rechts onder..die is het oprekken van je banden..en ik denk dat het plassen hier ook bij hoort..Maar wat mij wel is geadviseerd is om nu te "drukken/persen" bij het plassen..omdat je bv haast hebt ofzo..rustig uitplassen want anders druk je je bekken naar beneden..< daar zou je bv ook last van kunnen hebben met het plassen, alles wordt weker rondom dat gebied en dus gevoeliger. En anders zou ik het aan je VK vragen.. Maar het is iig niks om je zorgen over te maken.
Hmm, klinkt toch echt wel als een blaasontsteking! Hoe lang is het geleden dat je je urine bij de huisarts hebt gebracht? Ik zou hiermee toch gewoon weer je huisarts bellen en even langsgaan met een nieuw flesje plas. Kijkt de assistente de urine na of de huisarts zelf? Die pijn rechts onderin, daar heb ik ook sinds deze week last van. Het zijn scherpe pijnscheutjes, heel vervelend. Lijkt mij bandenpijn door je oprekkende en zwaarder wordende baarmoeder, zou ik me niet te druk om maken. Gisterenavond hielp bij mij een warm bad en een warme pittenzak een beetje. Succes, Monique
Ja, ik heb inderdaad net weer een afspraak bij de huisarts gemaakt voor as vrijdag om nogmaals mijn urine na te laten kijken. De laatste keer is wel weer een week of 8 geleden. Toen heeft de eerste keer de assistente mijn urine nagekeken en de tweede keer de verloskundige. Bedankt in ieder geval voor jullie reactie! Het stelt me toch wel al een beetje gerust..